Resim: |
|
İsim: |
ÜMİT BAŞARAN |
e-Posta: |
umitbasaran@beun.edu.tr |
Telefon: |
0 372 291 1704 |
Çalışma Alanları: |
Pazarlama |
DoktoraSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / İŞLETME (YL) (TEZLİ)Tez Adı : Algılanan müşteri değeri bileşenlerinin davranışsal niyetler üzerindeki etkisi |
2008-2014 |
Yüksek LisansSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / İŞLETME (YL) (TEZLİ)Tez Adı : İMKB’xxde işlem gören otomotiv ve otomotiv yan sanayi işletmelerinin sermaye yapısı kararlarını etkileyen faktörlerin analizi |
2006-2008 |
LisansİKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ |
2002-2006 |
(Yüksek Lisans)Reklam ilgilenimi, reklama yönelik tutum ve satın alma niyeti arasındaki ilişkilerin analizi: Markaya yönelik tutumun aracılık etkisiMELİH YILDIZ |
(Yüksek Lisans)Marka denkliği bileşenlerinin algılanan değer üzerindeki etkisiADEM TANRIVERDİ |
(Yüksek Lisans)İnternet bankacılığında elektronik hizmet kalitesinin analiziFİLİZ AKSOY |
(Yüksek Lisans)Venedik'in destinasyon imajının turistler açısından değerlendirilmesine yönelik bir araştırmaAYBEN ŞEN |
İnternet Bankacılığında E-Hizmet Kalitesinin Analizi Üzerine Bir AraştırmaUluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler DergisiCilt: 24 Sayfa: 93-114 BAŞARAN ÜMİT,AKSOY FİLİZ Endeks:TR DİZİN ISSN:1307-9832 |
The Effect of Perceived Value on Behavioral IntentionsJournal Management Marketing and LogisticsTarih: 3/2017 Sayı: 1 Cilt: 4 Sayfa: 1-16 BAŞARAN ÜMİT,AKSOY RAMAZAN Endeks:EBSCO ISSN:2148-6670 |
Examining the Relationships of Cognitive Affective and Conative Destination Image A Research on Safranbolu TurkeyInternational Business ResearchTarih: 5/2016 Sayı: 5 Cilt: 9 Sayfa: 164-179 BAŞARAN ÜMİT Endeks:EBSCO |
The Effects of Utilitarian and Hedonic Values on Young Consumers Satisfaction and Behavioral IntentionsEURASIAN JOURNAL OF BUSINESS AND ECONOMICSTarih: 11/2015 Sayı: 16 Cilt: 8 Sayfa: 1-18 BAŞARAN ÜMİT,BÜYÜKYILMAZ OZAN Endeks:EBSCO |
Algılanan Fayda ve Fedakarlık Bileşenlerinin Algılanan Müşteri Değeri Üzerindeki EtkisiEGE AKADEMİK BAKIŞTarih: 7/2015 Sayı: 3 Cilt: 15 Sayfa: 379-399 BAŞARAN ÜMİT,AKSOY RAMAZAN Endeks:TR DİZİN |
Factors that Affect Online Purchasing Behavior An Analysis with Technology Acceptance Model Trust and Subjective NormsJournal of EuromarketingTarih: 6/2013 Sayı: 1 Cilt: 22 Sayfa: 48-63 AKSOY RAMAZAN,BAŞARAN ÜMİT Endeks:EBSCO |
Yaz Saati Uygulaması Anomalisinin İMKB 100 Endeks Getirisine Etkisinin Test EdilmesiEge Akademik Bakış, Ekonomi, İşletme, Uluslararası İlişkiler ve Siyaset Bilimleri DergisiTarih: 1/2010 Sayı: 4 Cilt: 10 Sayfa: 1139-1153 KORKMAZ TURHAN,BAŞARAN ÜMİT,ÇEVİK EMRAH İSMAİL Endeks:TR DİZİN |
İMKB de İşlem Gören Otomotiv ve Otomotiv Yan Sanayi İşletmelerinin Sermaye Yapısı Kararlarını Etkileyen Faktörler Panel Veri Analiziİktisat İşletme ve Finans DergisiSayı: 277 Cilt: 24 Sayfa: 29-60 KORKMAZ TURHAN,BAŞARAN ÜMİT,GÖKBULUT RASİM İLKER Endeks:SSCI ISSN:1300-610X |
İçsel Pazarlamanın Algılanan Hizmet Kalitesi Üzerindeki Etkisinde İş Tatmininin Aracılık RolüDokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi DergisiTarih: 6/2011 Sayı: 2 Cilt: 12 Sayfa: 201-225 BAŞARAN ÜMİT,BÜYÜKYILMAZ OZAN,ÇEVİK EMRAH İSMAİL Endeks:TR DİZİN |
A Research on Factors that Affect Perceived Benefit, Perceived Risk and Purchase Intention in Online Shopping(Özet bildiri) 7th Business Management Conference 05.06.2018 08.06.2018 Sözlü Sunum BAŞARAN ÜMİT,TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN |
Examining the Effect of Perceived Risk on Purchase Intention of Private Label Brands(Özet bildiri) 3rd International Conference on the Changing World and Social Research 08.08.2017 10.08.2017 Sözlü Sunum BAŞARAN ÜMİT |
A Conceptualization for Evaluating Service Quality in Online Shopping(Özet bildiri) 2017 International Academic Conference on Business New York 30.07.2017 03.08.2017 Sözlü Sunum BAŞARAN ÜMİT |
Factors Affecting the Intention to Purchase Hybrid Automobile as a Green Product: A Customer Value Perspective(Özet bildiri) International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 12.05.2017 14.05.2017 Sözlü Sunum BAŞARAN ÜMİT |
A Study on the Relationship between Environmental Attitudes and Green Consumerism(Özet bildiri) International Scientific Researches Humanity and Social Sciences Conference 19.05.2016 22.05.2016 Sözlü Sunum BAŞARAN ÜMİT |
Bilişsel Destinasyon İmajının Turistler Açısından Farklılaşması: Safranbolu’xxda Bir Araştırma(Tam metin bildiri) 14. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ 07.05.2015 09.05.2015 Sözlü Sunum BAŞARAN ÜMİT,BÜYÜKYILMAZ OZAN |
İnternetten Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktörlerin Teknoloji Kabul Modeli ile Analizi(Tam metin bildiri) 16. Ulusal Pazarlama Kongresi 22.11.2011 25.11.2011 Sözlü Sunum AKSOY RAMAZAN,BAŞARAN ÜMİT |
Fast Food ve Fast Casual Restoran Sektöründe Hedonik ve Faydacı Değerin Genç Tüketicilerin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi(Tam metin bildiri) 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi 02.05.2013 04.05.2013 Sözlü Sunum BAŞARAN ÜMİT,BÜYÜKYILMAZ OZAN |
İçsel Pazarlamanın Hizmet Kalitesi Algısı Üzerindeki Etkisinde İş Tatmininin Aracılık Rolü(Tam metin bildiri) 10. Ulusal İşletmecilik Kongresi 05.05.2011 07.05.2011 Sözlü Sunum BAŞARAN ÜMİT,BÜYÜKYILMAZ OZAN,ÇEVİK EMRAH İSMAİL |
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ2015 |
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ2008-2015 |
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI |
Erasmus Koordinatörü2015 |
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ |
|
Farabi Koordinatörü2015 |
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ |
|
Bölüm Başkan Yardımcısı2015 |
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ |
(Doktora)Sosyal Pazarlama |
(Doktora)SOSYAL PAZARLAMA |
(Doktora)SATIŞ YÖNETİMİ |
(Doktora)Marka Yönetimi |
(Doktora)MARKA YÖNETİMİ |
(Yüksek Lisans)ULUSLARARASI PAZARLAMA |
(Yüksek Lisans)Tüketici Davranışı |
(Yüksek Lisans)TÜKETİCİ DAVRANIŞI |
(Yüksek Lisans)Pazarlama Yönetimi |
(Yüksek Lisans)PAZARLAMA YÖNETİMİ |
(Yüksek Lisans)HİZMET PAZARLAMASI |
(Yüksek Lisans)Hizmet Pazarlaması |
(Yüksek Lisans)E-Ticaret |
(Yüksek Lisans)E-Pazarlama |
(Lisans)Yenilik Yönetimi ve Teknoloji Transferi |
(Lisans)YABANCI DİL IV |
(Lisans)Tüketici Davranışları |
(Lisans)TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI |
(Lisans)TURİZM İŞLETMECİLİĞİ |
(Lisans)Pazarlama II |
(Lisans)Pazarlama I |
(Lisans)Pazarlama |
(Lisans)PERAKENDECİLİK |
(Lisans)PAZARLAMA YÖNETİMİ II |
(Lisans)PAZARLAMA YÖNETİMİ I |
(Lisans)PAZARLAMA II |
(Lisans)PAZARLAMA I |
(Lisans)PAZARLAMA |
(Lisans)Marketing Management II |
(Lisans)Marketing Management I |
(Lisans)MARKETING MANAGEMENT I |
(Lisans)LOJİSTİK YÖNETİMİ |
(Lisans)GİRİŞİMCİLİK |
(Lisans)English IV |
(Lisans)English III |
(Lisans)E-PAZARLAMA |
Endüstri 4.0'ın Modern İşletmecilik Üzerine Etkileri(Bilimsel Kitap)Bölüm Adı: Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Üzerine Genel Bir Değerlendirme Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Gazi Kitabevi ISBN: 978-625-7315-29-6 Tarih: 2020 |
Current Perspectives on Consumer Psychology(Bilimsel Kitap)Bölüm Adı: Self-Identity Thepry in Consumer Psychology and Behavior Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Peter Lang ISBN: 978-3-631-83224-0 Tarih: 2020 |
Digital Marketing Applications(Bilimsel Kitap)Bölüm Adı: Content Marketing as a Digital Marketing Strategy Editör: HATİCE AYDIN Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Peter Lang ISBN: 978-3-631-80578-7 Tarih: 2019 |
Bölüm Birinciliği Tarih: 2006(MARMARA ÜNİVERSİTESİ)(Üniversite) |