Resim: |
|
İsim: |
RAMAZAN AKSOY |
e-Posta: |
ramazanaksoy@beun.edu.tr |
Telefon: |
0 372 291 1701 |
Çalışma Alanları: |
Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Tüketici Davranışları |
DoktoraSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / PAZARLAMA (DR)Tez Adı : Pazarlama karar destek sistemleri |
1992-1997 |
Yüksek LisansSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / İKTİSAT (YL) (TEZLİ)Tez Adı : Türk sanayiinin Avrupa Topluluğu’xxna entegrasyonu |
1988-1991 |
LisansİKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İKTİSAT BÖLÜMÜ |
1984-1988 |
(Doktora)Reklamlarda ünlü kişi ve çekici model kullanımının vampir etkisi kapsamında göz takip tekniğiyle değerlendirilmesiGİZEM TOKMAK |
(Doktora)İstanbul şehir marka imajının İngilizce sosyal medya paylaşımları üzerinden kavram haritası yöntemiyle analiziCİHANGİR KASAPOĞLU |
(Doktora)Değerin Birlikte Yaratılması Yoluyla Öz-yeterliğin Müşteri Refahı ve Bağlılığı Üzerine Etkisi: Fitness Merkezleri ÖrneğiCEMAL GÜMÜŞ |
(Doktora)Turist yenilikçiliği ve algılanan riskin, yenilik algısı ve turistlerin yenilikçi otel tercihlerine etkisi üzerine bir uygulamaŞULE KIYCI |
(Doktora)Turistlerin kişilik özelliklerinin turistik ürün tercih ve satınalma davranışına etkisiAFİTAP BULUT |
(Doktora)Kurumsal sosyal sorumluluk algısının tüketici temelli marka denkliği bileşenleri üzerindeki etkisi: Tr81 düzey 2 bölgesindeki Ford kullanıcıları üzerine bir araştırmaCENK MURAT KOÇOĞLU |
(Doktora)Algılanan müşteri değeri bileşenlerinin davranışsal niyetler üzerindeki etkisiÜMİT BAŞARAN |
(Doktora)Marka değerini oluşturan faktörlerin yapısal eşitlik modeli ile analizi: Seyahat acentaları üzerine bir araştırmaHİLAL UYGURTÜRK |
(Doktora)Tüketicilerce algılanan riskin algılanan hizmet kalitesi üzerindeki etkisiEVRİM ERDOĞAN |
(Yüksek Lisans)Sosyal medya reklamlarında tüketici algılarının reklamı izleme davranışı üzerine etkisi: Youtube'daki reklamlara yönelik bir uygulamaÖNER DEMİRCAN |
(Yüksek Lisans)Giyilebilir teknolojik ürünlerde tüketicilerin algıladıkları risklerin farklılaşması: Akıllı saat kullanıcılarına dönük bir araştırmaALEV ADA |
(Yüksek Lisans)Kişisel özelliklerin tüketici satın alma niyeti üzerindeki etkisiYADİKAR KARACAN |
(Yüksek Lisans)Siyasal pazarlama: Zonguldak ilinde seçmen davranışı üzerine bir araştırmaAHMET SARSIK |
(Yüksek Lisans)Elektronik alışveriş sitelerinde algılanan kalite, algılanan değer ve içsel referans fiyatı ile satın alma niyeti arasındaki ilişkiler üzerine bir araştırmaNAZİME EBRU ÖZKUL |
(Yüksek Lisans)Mobil uygulamaların sunduğu uygulama içi içerik veya hizmet satın alan tüketicilerin satın alma sonrası davranışlarıTAYGUN TERZİCİ |
(Yüksek Lisans)Tüketicilerin hedonik tüketim davranışları ile lüks marka tekrar satın alma niyetleri arasındaki ilişki üzerine bir araştırmaAZİZE BURGUCU |
(Yüksek Lisans)Teknoloji kabul modeli kapsamında tüketicilerin elektronik ticaret faaliyetine yönelik tutumlarıMEHMET KÜRŞAD KULUALP |
(Yüksek Lisans)İnternet bankacılığı kullanımına ilişkin tüketici davranışları analiziÇAĞLA NUR ÖZYURT KAYA |
(Yüksek Lisans)Satış sonrası algılanan hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti ve sadakatine etkisi: Zonguldak ilindeki otomobil tüketicileri üzerine bir araştırmaÖMER ALİ SATICI |
(Yüksek Lisans)Eğitim sektöründe algılanan hizmet kalitesi: Bülent Ecevit üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırmaİBRAHİM ÇAKIR |
(Yüksek Lisans)Gemiadamlarında iş aile çatışmasıUMUT TAŞDELEN |
(Yüksek Lisans)Marka sadakatini etkileyen faktörler ve markaya bağlılık noktaları: Bülent Ecevit Üniversitesi İ.İ.B.F öğrencileri üzerinde bir uygulamaGİZEM TOKMAK |
(Yüksek Lisans)Zonguldak ilinde ihracat yapan firmaların ihracatta karşılaştıkları sorunlarCANAN YILDIRAN |
(Yüksek Lisans)Bir imaj çeşidi olarak destinasyon imajı ve turizmde destinasyon imajının ölçülmesi (Amasra örneği)ŞULE KIYCI |
(Yüksek Lisans)Tedarik zinciri yönetiminde, tedarikçi seçme ve değerlendirme sürecinde kullanılan kriterler ve Zonguldak Ereğli'de bir alan araştırmasıTEVFİK OĞUZ |
(Yüksek Lisans)Bilgi teknolojilerinin çalışanlar tarafından benimsenmesi: Kdz.Ereğli'deki Kobi çalışanları uygulamasıASLI KARA |
(Yüksek Lisans)Sağlık işletmeleri için kurumsal imajın temel belirleyicileri:Zonguldak örneğiVECDİ BAYRAMOĞLU |
(Yüksek Lisans)Firmalarda fiyatlama kararları ve endüstriyel mutfak ekipmanları sektörü uygulamasıOĞUZ ACAR |
(Yüksek Lisans)Tüketici satın alma karar sürecinde bilgi arama aşaması ve Karadeniz Ereğli'deki otomobil tüketicileri araştırmasıKAYHAN PEKER |
SOSYAL MEDYA REKLAMLARINDA TÜKETİCİ ALGILARININ REKLAMI İZLEME DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: YOUTUBE’DAKİ REKLAMLARA YÖNELİK BİR UYGULAMAAkademik MatbuatTarih: 6/2020 Sayı: 1 Cilt: 4 Sayfa: 27-56 demircan öner,AKSOY RAMAZAN ISSN:2602-3881 |
Giyilebilir Teknolojik Ürünlerde Tüketicilerin Algıladıkları Risklerin Farklılaşması: Akıllı Saat Kullanıcılarına Dönük Bir AraştırmaHerkes için Spor ve Rekreasyon DergisiTarih: 6/2020 Sayı: 1 Cilt: 2 Sayfa: 50-61 ada alev,AKSOY RAMAZAN ISSN:2687-6027 |
Kişisel özelliklerin tüketici satın alma niyeti üzerine etkisi: Lisanslıürünlerde bir uygulamaTourism and RecreationTarih: 6/2020 Sayı: 1 Cilt: 2 Sayfa: 13-21 karacan yadikar,AKSOY RAMAZAN ISSN:2687-1971 |
Marka Kavram Haritalarında Metin Madenciliği Yöntemlerinin Kullanımına Yönelik Kavramsal Bir ÇalışmaBartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiTarih: 5/2020 Sayı: 21 Cilt: 11 Sayfa: 182-206 KASAPOĞLU CİHANGİR,AKSOY RAMAZAN,BAŞKOL MELİH ISSN:2148-2497 |
Marka Kavram Haritalarında Metin Madenciliği Yöntemlerinin Kullanımına Yönelik Kavramsal Bir ÇalışmaBartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,Tarih: 5/2020 Sayı: 21 Cilt: 11 Sayfa: 182-206 KASAPOĞLU CİHANGİR,AKSOY RAMAZAN,BAŞKOL MELİH Endeks:Art Index (Art Research Database, EBSCO) ISSN:1309-954X |
Turist Yenilikçiliğinin Yenilikçi Otel Tercihi Üzerindeki Etkisiİnsan ve Toplum Bilimleri AraştırmalarıTarih: 3/2020 Sayı: 1 Cilt: 9 Sayfa: 608635-None KIYCI ŞULE,AKSOY RAMAZAN,KOÇOĞLU CENK MURAT Endeks:TR DİZİN ISSN:2147-1185 |
TÜRKİYE’DE İNTERNET BANKACILIĞI KULLANIMINA İLİŞKİNTÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ANALİZİUluslararası Yönetim İktisat ve İşletme DergisiTarih: 12/2019 Sayı: 4 Cilt: 15 Sayfa: 1236-1256 Özyurt KAYA Çağla Nur,AKSOY RAMAZAN Endeks:TR DİZİN ISSN:2147-9208 doi:http://dx.doi.org/10.17130/ijmeb.2019456407 |
Marka Değerini Oluşturan Faktörlerin Analizi: A Grubu SeyahatAcentaları Müşterileri Üzerine Bir AraştırmaTüketici ve TüketimAraştırmaları DergisiTarih: 12/2019 Sayı: 2 Cilt: 11 Sayfa: 379-406 UYGURTÜRK HİLAL,AKSOY RAMAZAN Endeks:TR DİZİN ISSN:1309-6362 |
The Effect of Perceived Value on Behavioral IntentionsJournal Management Marketing and LogisticsTarih: 3/2017 Sayı: 1 Cilt: 4 Sayfa: 1-16 BAŞARAN ÜMİT,AKSOY RAMAZAN Endeks:EBSCO ISSN:2148-6670 |
Demografik Değişkenlerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algisi Üzerindeki Etkileri Üzerine Bir AraştirmaUluslararası Yönetim İktisat ve İşletme DergisiTarih: 3/2017 Sayı: 31 Cilt: 13 Sayfa: 89-116 KOÇOĞLU CENK MURAT,AKSOY RAMAZAN Endeks:TR DİZİN ISSN:2147-9194 doi:10.17130/ijmeb.20173126264 |
Tüketici Temelli Marka Denkliği Bileşenleri Arasindaki İlişkiler Üzerine Bir Araştirmauluslararası iktisadi ve idari incelemeler dergisiTarih: 1/2017 Sayı: 18 Sayfa: 71-90 KOÇOĞLU CENK MURAT,AKSOY RAMAZAN Endeks:TR DİZİN ISSN:1307-9832 |
GEMİADAMLARININ İŞ AİLE VE AİLE İŞÇATIŞMASINA İLİŞKİN BİR SAHA ÇALIŞMASIDokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi DergisiTarih: 12/2016 Sayı: 2 Cilt: 8 Sayfa: 217-241 taşdelen umut,AKSOY RAMAZAN,ÇAKMAK AHMET FERDA Endeks:doaj, citeFactor, oajı.net ISSN:1309-4246 doi:10.18613/deudfd. 266157 |
Poınts Of Attachment On Football Clubs: An Applıcatıon On The Bıg Four Supporters In Turkısh Super LeagueSport Society/Sport Si SocietateTarih: 12/2016 Sayı: 2 Cilt: 16 Sayfa: 25-36 TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN Endeks:Ebsco ISSN:1582-2168 |
FACTORS AFFECTING BRAND LOYALTY IN FOOTBALL AN APPLICATION ON THE BIG FOUR FOOTBALL CLUBS IN TURKISH SUPER LEAGUEInternational Review of Economics and ManagementTarih: 1/2016 Sayı: 3 Cilt: 4 Sayfa: 84-106 TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN Endeks:Google Scholar, 2013-DRJI DRJI, 2013- ASOS, 2013- Arastirmax, 2013-SSRN Social Science Research Network, 2013-Cite Factor Cite Factor, 2013-Kudos Kudos, 2013-Acar Index Acar Index, 2013-Oaji Open Academic Journals Index, 2013-AKADEMIC-KEYSAcademicKeys, 2015-ESJI ESJIndex, 2016-O ISSN:2148-3493 doi:10.18825/irem.01078 |
Algılanan Fayda ve Fedakarlık bileşenlerinin Alglanan müşteri üzerindeki etkisiege akademik bakışTarih: 7/2015 Sayı: 3 Cilt: 15 Sayfa: 379-399 BAŞARAN ÜMİT,AKSOY RAMAZAN Endeks:ebsco, econlit, prequest ISSN:1303-099X |
SOSYAL MEDYA KAVRAMI VE SOSYAL AĞ SİTELERİNDE YER ALAN ONLINE REKLAMUYGULAMALARININ İNCELENMESİElectronic Journal of Vocational CollegesTarih: 12/2014 Sayı: 4 Cilt: 4 Sayfa: 58-64 ÖZDEMİR SAMİ SONAT,özdemir meltem,POLAT ERAY,AKSOY RAMAZAN Endeks:Doaj, Copernicus ISSN:2146-7884 |
HİZMETLERDE TÜKETİCİLERCE ALGILANAN RİSKİN ALGILANAN KALİTE ÜZERİNDEKİ ETKİSİekonomik ve sosyal araştırmalar dergisiTarih: 10/2014 Sayı: 2 Cilt: 9 Sayfa: 121-150 ERDOĞAN EVRİM,AKSOY RAMAZAN Endeks:EbscoHost, Index Copernicus, Contemporary Science Association Databases, Cabell's Directories ve Akademia Sosyal Bilimler Indeksi ISSN:1306-2174 |
Algılanan Hizmet Kalitesi Ölçüm Modelleri ile İlgili Yazın TaramasıTİSK AkademiTarih: 9/2014 Sayı: 16 Cilt: 9 Sayfa: 156-185 ERDOĞAN EVRİM,AKSOY RAMAZAN Endeks:TÜBİTAK ULAKBİM, Sosyal Bilimler, EBSCO, ASOS Index ISSN:1306-6757 |
ZONGULDAK İLİNDE İHRACAT YAPAN FİRMALARIN İHRACATTA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARUluslararası İşletme ve Yönetim DergisiTarih: 10/2013 Sayı: 3 Cilt: 1 Sayfa: 249-268 AKSOY RAMAZAN,YILDIRAN CANAN Endeks:econlit, DOAJ ISSN:2148-2586 doi:http://dx.doi.org/10.15295/bmij.v1i3 |
Factors that Affect Online Puschasing Behavior An Analysis With Technology Acceptance Model Trust and Subjective NormsJournal of EuromarketingSayı: 1 Cilt: 22 Sayfa: 48-65 Ramazan Aksoy, Ümit Başaran Endeks:ebsco |
Bilgi Teknolojilerinin Çalışanlar Tarafından Benimsenmesi Karadeniz Ereğli de Kobi Çalışanları Üzerine Bir UygulamaUluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler DergisiSayı: 10 Cilt: 5 Sayfa: 1-20 Ramazan Aksoy, Aslı Kara Endeks:ebsco |
Elektronik Pazarlarda Güven Problemi ve Kriminal FaaliyetlerEJOVOC: Electronic Journal of Vocational CollegesTarih: 5/2012 Sayı: 1 Cilt: 2 Sayfa: 154-164 AKSOY RAMAZAN,sever hanefi Endeks:copernicus, doaj, asos v.b. ISSN:2146-7884 |
Hizmet Kalitesinin Servperf Yöntemi İle Ölçülmesi Otobüs İşletmeleri Üzerinde Bir Uygulama Uluslar arası Hakemli Sosyal Bilimler E Dergisi Sayı 29 Mart Nisan 2012 ss 1 20Akademik Bakış DergisiTarih: 1/2012 Sayı: 29 Cilt: 1 Sayfa: 1-20 Cenk Murat Koçoğlu, Ramazan Aksoy Atıf Sayısı: 4 Endeks:ebsco ISSN:1694-528X |
Küçük Ölçekli Balıkçılığın Genel Profili Zonguldak İli Merkez İlçesinde Bir Saha Çalışması Yıl 4 sayı 8 Kış 2012 Trabzon ss 87 103Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler DergisiSayı: 8 Cilt: 4 Sayfa: 87-103 Ramazan Aksoy, Gökhan Koç Endeks:ebsco |
A Destination Image As a Type of Image and Measuring Destination Image in Tourism Amasra Case Volume 20 Number 3 2011European Journal of Social ScienceSayı: 3 Cilt: 20 Sayfa: 478-488 Ramazan Aksoy, Şule Kıycı Atıf Sayısı: 16 Endeks:scopus |
Evaluation of Celebrity Endorsement Effectiveness Within the Context of Vampire Effect by Using Eye Tracking TechniqueHacettepe Üniversitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi DergisiTarih: 1/2021 Sayı: 1 Cilt: 39 Sayfa: 149-172 TOKMAK DANIŞMAN GİZEM, AKSOY RAMAZAN Endeks:TR DİZİN ISSN:1301-8752 doi:10.17065/huniibf.723099 |
REKLAMLARDA ÇEKİCİ MODEL KULLANIMININ VAMPİR ETKİSİ KAPSAMINDA GÖZ TAKİP TEKNİĞİYLE DEĞERLENDİRİLMESİPazarlama ve Pazarlama Araştırmaları DergisiTarih: 9/2020 Sayı: 3 Cilt: 13 Sayfa: 461-501 TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN Endeks:TR DİZİN ISSN:1309-243X doi:10.15659 |
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Algısının Tüketici Temelli Marka Denkliği Bileşenleri Üzerindeki Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle AnaliziEkonomik ve Sosyal Araştırmalar DergisiTarih: 4/2017 Sayı: 1 Cilt: 13 Sayfa: 115-140 KOÇOĞLU CENK MURAT,AKSOY RAMAZAN Endeks:TR DİZİN ISSN:1306-3553 |
Futbol Taraftarlarının Takımın Forma Sponsor Markasına Olan Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörlerin Lojistik Regresyon Analizi ile Tespit Edilmesiİstanbul Üniversitesi Spor bilimleri dergisiTarih: 4/2016 Sayı: 2 Cilt: 6 Sayfa: 75-90 TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN ISSN:1303-1414 |
Sağlık İşletmeleri İçin Kurumsal İmajın Temel Belirleyicileri Tüketici Değerlemeleri ss 83 94Z.KÜ. Sosyal Bilimler DergisiTarih: 1/2008 Sayı: 7 Cilt: 4 Sayfa: 83-94 ramazan aksoy, vecdi bayramoğlu Atıf Sayısı: 21 Endeks:ebsco |
Examining With Discriminant Analysis the Differences of Automobile Consumers at the Stage of Information Searching in Zonguldak Regionİstanbul üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü Yönetim DergisiTarih: 1/2007 Sayı: 56 Cilt: 18 Sayfa: 40-52 ali sait albayrak, ramazan aksoy Endeks:ebsco |
Bir Pazarlama Değeri Olarak Güven ve Tüketicilerin Elektronik Pazarlara Yönelik Güven TutumlarıZ.KÜ. Sosyal Bilimler DergisiSayı: 4 Cilt: 2 Sayfa: 79-91 AKSOY RAMAZAN Atıf Sayısı: 23 Endeks:ebsco |
Otomobil Tüketicilerinin Satın Alma Karar Süreci Bilgi Arama Aşamasında Başvurdukları Bilgi Kaynakları ve Bilgi Tiplerinin Yapısal BoyutlarıSüleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiSayı: 2 Cilt: 11 Sayfa: 305-321 AKSOY RAMAZAN Endeks:ebsco |
Zonguldak ta Ayakta Tedavi Tüketicilerinin Sağlık Hizmetleri Kalite DeğerlemesiZ.KÜ. Sosyal Bilimler DergisiSayı: 1 Cilt: 1 Sayfa: 91-104 AKSOY RAMAZAN Atıf Sayısı: 17 Endeks:asos |
Uzman Sistemlerin Pazarlama Alanında Uygulanmasıİ.Ü. İşletme Fakültesi DergisiTarih: 4/1994 Sayı: 23 Cilt: 23 Sayfa: 79-91 talha harcar, ramazan aksoy
|
A RESEARCH ON FACTORS THAT AFFECT PERCEIVED BENEFIT,PERCEIVED RISK AND PURCHASE INTENTION IN ONLINESHOPPING(Özet bildiri) 7th Business Management Conference, Budapest 05.06.2018 Sözlü Sunum BAŞARAN ÜMİT,AKSOY RAMAZAN,TOKMAK GİZEM |
Antecedent of Trust and Trust Developing Approaches in E Markets June 17 19 2005(Tam metin bildiri) 1th. International Conference on Business, Management and Economics 15.06.2006 18.06.2005 Sözlü Sunum AKSOY RAMAZAN,KORKMAZ TURHAN Sayı: 1 Cilt: 1 Sayfa:147-158 |
Differences at the Stage of Information Searching of Consumers Discriminant Analysis for Automobile Consumers April 7 10 2005 Pittsburgh PA USA ss 620 624(Tam metin bildiri) IABD’xxs 17th. Annual Meeting 07.04.2005 10.04.2005 Sözlü Sunum AKSOY RAMAZAN,ALBAYRAK ALİ SAİT Sayı: 17 Cilt: 2 Sayfa:620-624 |
Consumer Trust Attitudes and Behaviours Towards E Markets and Marketing Practice Yaşar University June 15 18 2006(Tam metin bildiri) Second International Conference on Business, Management and Economics 17.06.2005 19.06.2005 Sözlü Sunum AKSOY RAMAZAN,KORKMAZ TURHAN Sayı: 2 Cilt: 1 Sayfa:63-71 |
POINTS OF ATTACHMENT ON FOOTBALL CLUBS AN APPLICATION ON THE BIG FOUR SUPPORTERS IN TURKISH SUPER LEAGUE(Özet bildiri) The 10th International Conference In Physical Education, Sports And Physical Therapy 18.11.2016 20.11.2016 Sözlü Sunum TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN |
İnternet Ortamında İşletmeler arası b2B Pazarlama Modelleri ve AB Sürecinde Türk işletmeleri için Fırsatlar ve Engeller 370 6 8 Ekim 2004(Tam metin bildiri) 9. pazarlama kongresi 06.10.2004 08.10.2004 Sözlü Sunum AKSOY RAMAZAN Sayı: 9 Cilt: 1 Sayfa:359-370 |
Aksoy Ramazan Elektronik Ticaretin Gelişimi ve Geleneksel Pazarlama Uygulamalarının Dönüşümü 17 18 Mayıs 2003(Tam metin bildiri) II. Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi 17.05.2003 18.05.2003 Sözlü Sunum AKSOY RAMAZAN Sayı: 2 Cilt: 1 Sayfa:275-284 |
Küresel Marka Yerel Pazarlama Türkiye deki yabancı Markaların Web Siteleri Üzerine Bir İçerik Analizi 2009(Tam metin bildiri) 14. Ulusal Pazarlama Kongresi 14.10.2009 17.10.2009 Sözlü Sunum ERDOĞAN EVRİM,AKSOY RAMAZAN Sayı: 14 Cilt: 1 Sayfa:144-151 |
Sağlık Hizmetlerinde Kapasite Yönetimi ve Pazarlama Yönelimli Kapasite Yönetim Stratejileri 19 21 Ekim 2002(Tam metin bildiri) V. Ulusal Sağlık Kuruluşları ve Hastane Yönetimi Sempozyumu 20.05.2003 22.05.2003 Sözlü Sunum bayramoğlu vecdi,AKSOY RAMAZAN Sayı: 5 Cilt: 1 Sayfa:305-312 |
Yeşil Ürün Tercih Eden Tüketici Özellikleri Karadeniz Ereğli de Tüketiciler Üzerine Bir İnceleme 30 Ekim 1 Kasım 2008(Tam metin bildiri) 13. Ulusal Pazarlama Kongresi 30.10.2008 30.10.2008 Sözlü Sunum AKSOY RAMAZAN,ERDOĞAN YAZAR EVRİM Sayı: 13 Cilt: 1 Sayfa:588-897 |
İnternetten Satın Alma Davranışını Etkileyen Faktörlerin Teknoloji Kabul Modeli İle Analizi 22 35 Kasım 2011(Tam metin bildiri) 16. Ulusal Pazarlama Kongresi 22.11.2011 25.11.2011 BAŞARAN ÜMİT,AKSOY RAMAZAN Sayı: 1 Cilt: 1 Sayfa:34-52 |
DOÇENT2014 |
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI |
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ1998-2014 |
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ1988-1998 |
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI |
MYO/Yüksekokul Müdürü2006 |
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ |
|
Enstitü Müdür Yardımcısı2003 |
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ |
|
Anabilim Dalı Başkanı2001 |
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ |
|
Dekan Yardımcısı1999 |
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ |
(Doktora)küresel pazarlama |
(Doktora)elektronik pazarlama |
(Doktora)Sosyal Pazarlama |
(Doktora)SOSYAL PAZARLAMA |
(Doktora)KÜRESEL PAZARLAMA |
(Doktora)Dağıtım Kanalları |
(Yüksek Lisans)pazarlama stratejisi |
(Yüksek Lisans)ULUSLARARSI PAZARLAMA |
(Yüksek Lisans)ULUSLARARASI PAZARLAMA |
(Yüksek Lisans)Sağlık İşletmelerinde Pazarlama Yönetimi |
(Yüksek Lisans)Pazarlama Yönetmi |
(Yüksek Lisans)PAZARLAMA YÖNETİMİ |
(Yüksek Lisans)PAZARLAMA YÖNETMİ |
(Yüksek Lisans)PAZARLAMA STRATEJİSİ |
(Yüksek Lisans)Elektronik Pazarlama Yönetimi |
(Lisans)uluslararsı pazarlama |
(Lisans)servislerin pazarlanması |
(Lisans)proje değerleme |
(Lisans)girişimcilik ve rekabet |
(Lisans)girimcilik ve rekabet |
(Lisans)e-pazarlama |
(Lisans)YDL IV |
(Lisans)SERVİSLERİN PAZARLANMASI |
(Lisans)Pazarlama II |
(Lisans)Pazarlama I |
(Lisans)Pazarlama Araştırması |
(Lisans)PAZARLAMA II |
(Lisans)PAZARLAMA I |
(Lisans)PAZARLAMA ARAŞTIRMASI |
(Lisans)English IV |
(Lisans)E-PAZARLAMA |
E-Pazarlama(Bilimsel Kitap)Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Seçkin Yayınevi ISBN: 978-975-02-4701-9 Tarih: 2018 |
İşletme Bilimine Giriş(Bilimsel Kitap)Bölüm Adı: üretim Editör: şaban esen, alper aytekin Basım Sayısı::(1) Sayfa::218 240 Yayınevi:: beta ISBN: 978-605-242-230-4 Tarih: 2018 |
Pazarlama Yönetimi(Ders Kitabı)Bölüm Adı: Yeni Pazarlara Giriş Stratejileri, Büyüyen, Olgunlaşmış ve Gerileyen Pazarlarda Pazarlama Stratejileri Editör: İbrahim Kırcova ve Tahir Benli, Yayınevi:: Lisans Yayıncılık Tarih: 2013 |
Pazarlama Yönetimi 2013 İstanbul ss 17 41(Ders Kitabı)Bölüm Adı: Pazarlama Düşüncesinin Gelişimi, Pazar Odaklılık ve Stratejik Düşünce Editör: İbrahim Kırcova ve Tahir Benli Yayınevi:: lisans yayıncılık Tarih: 2013 |
İnternet Ortamında Pazarlama(Bilimsel Kitap)Basım Sayısı::(3) Yayınevi:: seçkin yayınevi ISBN: 978-975-02-1816-3 Tarih: 2012 |
Prof Dr Sadık KIRBAŞ a Armağan Kitap(Bilimsel Kitap)Bölüm Adı: Tedarik Zinciri Yönetiminde Tedarikçi Seçme ve Değerlendirme Sürecinde Kullanılan Seçim Kriterleri ve Kdz. Ereğli’de Alan Araştırması” Editör: mustafa koçak, sedat teker Yayınevi:: es yayınları Tarih: 2011 |
internet ortamında pazarlama(Bilimsel Kitap)Basım Sayısı::(2) Yayınevi:: seçkin yayınevi ISBN: 975-02-1054-9 Tarih: 2009 |
YASED İNCELEME YARIŞMASI(Bilimsel Kitap)Bölüm Adı: Üretim Teknolojisinin Yenilenmesinde Dış yatırımların Rolü Yayınevi:: YASED Tarih: 1990 |
Ana Metal Sanayinde YığılmaEkonomileri Verimlilik İlişkisinin Girdi Çıktı Modeli İle Analizi(Batı Karadeniz TR81, Kocaeli TR42 ve Hatay Tr63 bölgelerinde faaliyette gösteren Ana metal işletmelerinin bu bölgelerde yığılma düzeyi ve verimlilikleri arasındaki ilişkiler)-Tübitak 1001 20 (Tamamlandı) 15.09.2015 - 01.02.2018 |
İnceleme Ödülü (3. lük Ödülü-Metin Berber ile birlikte) Tarih: 1990(YASED)(Sivil Toplum Kuruluşu) |