Resim: |
|
İsim: |
ÖZLEM KORAY |
e-Posta: |
okoray@beun.edu.tr |
Telefon: |
3723233870 |
Çalışma Alanları: |
Temel Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi None |
GAZİ ÜNİVERSİTESİGAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ / FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ |
03/09/1993 - Bitiş Tarihi 30/06/1997 |
GAZİ ÜNİVERSİTESİFEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ |
12/09/1997 - Bitiş Tarihi 15/09/2000 |
GAZİ ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ |
12/09/2000 - Bitiş Tarihi 14/11/2003 |
Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Tasarlanmış Fen Bilimlerine İlişkin Yaratıcılık Değerlendirme Envanterinin Geçerlik Ve Güvenirlik ÇalışmasıADNAN AKYÜZ |
Sınıf öğretmenlerinin pandemi sürecinde uzaktan ve yüz yüze yürüttükleri fen bilimleri derslerindeki görüşlerinin belirlenmesiSEYDANUR KARAAHMETOĞLU |
Uzaktan eğitimde öğretmen adaylarının geribildirim odaklı materyal hazırlama süreçlerinin incelenmesiDAMLA KALEALİ |
Fen temelli eleştirel okuma etkinliklerinin geliştirilmesi ve öğretmenler tarafından değerlendirilmesiGAMZE YİĞİT |
Fen bilimleri öğretmenlerinin pandemi sürecindeki deneyimlerinin ve pandemi sonrası sürece ilişkin önerilerinin belirlenmesiSERPİL DELİ |
Prof. Dr. Zeki Aslan'ın değerlendirmeleriyle Türkiye'de astronomi eğitimiYEŞİM YAVUZ ÇİV |
Yabancı dil (İngilizce) öğretiminde yaratıcı zıt düşünme (creact) tekniğinin ortaokul düzeyindeki öğrencilerin öğrenme ürünlerine etkisiHALE HİTİT AKDENİZ |
Fen öğretiminde eleştirel okuma uygulamalarının öğrenme ürünlerine etkisiDİDEM BORAN |
Ortaöğretim öğrencilerinin değerlendirme deneyimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesiSEÇİL TURAN |
Fizik eğitiminde ters yüz edilmiş sınıf modelinin kullanılmasının öğrenme ürünleri üzerine etkisiVELİ ÇAKAR |
Fen öğretiminde argümantasyon yönteminin kullanılmasının akademik başarı, bilimsel süreç ve problem çözme becerilerine etkisiÖZGE YILDAN ASLAN |
Fen öğretiminde eleştirel okuma uygulamalarının kullanılmasının akademik performans ve problem çözme becerisi üzerine etkisiSERCAN ÇETİNKILIÇ |
Fen öğretiminde yaratıcı zıt düşünme (YAZID) tekniğinin kullanılmasının ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin yaratıcılık ve problem çözme becerileri üzerine etkisiTÜLİN KARACA |
Eleştirel okuma uygulamalarının kullanıldığı fen öğretiminin öğrenme ürünlerine etkisiFERDİ AKIN |
Fen ve teknoloji dersinde (7. sınıf) beyin temelli öğrenme yaklaşımının akademik başarı, derse yönelik tutum ve motivasyon düzeylerine etkisiÖZKAN YILDIRIM |
Fen ve Teknoloji dersinde Birleştirme II (Jigsaw II) Yönteminin kullanılmasının ve sosyo-ekonomik düzeyin öğrencilerin akademik başarı, Fen ve Teknoloji dersine yönelik tutum ve motivasyon düzeylerine etkisiCEVAT AYNA |
Sınıf öğretmeni adaylarının çeşitli değişkenler açısından eleştirel düşünme eğilimleri, problem çözme becerileri ve akademik başarı düzeylerinin incelenmesiGÜLNUR CANDAN GÜRLEYÜK |
Materyal tasarımı ve geliştirilmesinde proje tabanlı öğrenmenin kullanılmasının öğretmen adaylarının eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme ve bilimsel süreç becerilerine etkisiESRA BİRİNCİ |
Fen ve teknoloji dersinde öğrenme stillerinin işbirlikçi grup atamalarında kullanılmasının öğrencilerin akademik başarı, tutum, bilimsel süreç becerileri ve öğrenmenin kalıcılık düzeylerine etkisiNURİYE AZAR |
Çevre eğitiminde küresel ısınmanın öğrenilmesinde proje tabanlı öğrenmenin etkisiGÜLÇİN ERDOĞAN |
Fen bilgisi dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrenme ürünlerine etkisiKORAY TAVUKCU |
Fen eğitiminde yaratıcı düşünme temelli bilimsel yöntem sürecinin öğrenme ürünlerine etkisiGÜLPINAR AKSOY |
Experiences of Science Teachers during the Pandemic-Based Distance Learning Process and Their Recommendations about the Post-Pandemic ProcessJournal of Education in Science, Environment and HealthTarih: 4/2022 Sayı: 2 Cilt: 8 Sayfa: 144- Deli Serpil, KORAY ÖZLEM, KAHRAMAN EMİNE Endeks:ERIC ISSN:2149-214X doi:10.55549/jeseh.01113677 |
The Use of Critical Reading in Understanding Scientific Texts on Academic Performance and Problem-solving SkillsScience Education InternationalTarih: 12/2020 Sayı: 4 Cilt: 31 Sayfa: 400- KORAY ÖZLEM,Çetinkılıç Sercan Endeks:Journals Indexed in Eric ISSN:2077-2327 doi:10.33828/sei.v31.i4.9 |
The Use of Standardized Feedback for Teaching Material Preparation: The Opinions of Preservice Science TeachersEurasian Journal of Educational ResearchTarih: 11/2020 Sayı: 90 Cilt: 20 Sayfa: 1- KAHRAMAN EMİNE,KORAY ÖZLEM Endeks:Journals Indexed in Eric ISSN:1302-597X doi:10.14689/ejer.2020.90.5 |
Ortaöğretim Öğrencileri İçin Değerlendirme Deneyimi Ölçeğini Uyarlama ÇalışmasıTurkish Studies (Elektronik)Tarih: 1/2020 Sayı: None Cilt: 151 Sayfa: 283- KAHRAMAN EMİNE,KORAY ÖZLEM,TURAN SEÇİL,ÇOLAKOĞLU ÖZGÜR MURAT Endeks:TR DİZİN ISSN:1308-2140 |
ALTERNATIVE ASSESSMENT TOOLS BASED ON A FEEDBACK PROCESS: PERCEPTIONS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERSMalaysian Online Journal of Educational SciencesTarih: 1/2020 Sayı: 1 Cilt: 8 Sayfa: 50- PEKBAY CANAY,KORAY ÖZLEM Endeks:Journals Indexed in Eric ISSN:2289-3024 |
High School Students’ Opinions About Using The Flipped Classroom In Physics TeachingTurkish Online Journal ofEducational TechnologyTarih: 11/2018 Sayı: None Cilt: None Sayfa: 619- KORAY ABDULLAH, Çakar Veli, KORAY ÖZLEM Endeks:ERIC ISSN:2146-7242 |
Pre-Service Preschool Teachers’ Opinions About The FormativeAssessmentTurkish Online Journal ofEducational TechnologyTarih: 11/2018 Sayı: None Cilt: None Sayfa: 346- KORAY ÖZLEM,KAHRAMAN EMİNE Endeks:ERIC ISSN:2146-7242 |
The Effect of Using the Creative Reversal Act in Science Education on Middle School Students’ Creativity LevelsEurasian Journal of Educational ResearchTarih: 1/2017 Sayı: 67 Cilt: 17 Sayfa: 199- KARACA Tulin,KORAY ÖZLEM Endeks:ESCI: Emerging Sources Citation Index ISSN:1302597X doi:10.14689/ejer.2017.67.12 |
Pre service science teachers opinions about using thefeedback process in the preparation of teaching materialsAsia-Pacific Forum on Science Learning and TeachingTarih: 1/2016 Sayı: 1 Cilt: 17 Sayfa: None- KORAY ÖZLEM Endeks:ERIC ISSN:1609-4913 |
AN ANALYSIS OF PRE SERVICE TEACHERS OPINIONS ABOUT THE FEEDBACK AND CORRECTION PROCESS IN THE PREPARATION OF TEACHING MATERIALSJournal of Theory and Practice in EducationTarih: None/2016 Sayı: 4 Cilt: 12 Sayfa: 844- KORAY ÖZLEM,KAYA BENGİSU,PEKBAY CANAY Endeks:EBSCO ISSN:1304-9496 |
How Effective is Critical Reading in the Understanding of Scientific TextsProcedia - Social and Behavioral SciencesTarih: 2/2015 Sayı: None Cilt: 174 Sayfa: 2444- Ferdi Akın,KORAY ÖZLEM,Koray Tavukçu Endeks:Thomson Reuters Conference Proceedings Citation Index ISSN:18770428 doi:10.1016/j.sbspro.2015.01.915 |
The Effectiveness of Problem-based Learning Supported with Computer Simulations on Reasoning AbilityProcedia - Social and Behavioral SciencesTarih: 1/2013 Sayı: None Cilt: 106 Sayfa: 2746- KORAY ÖZLEM, KORAY ABDULLAH Endeks:CROSSREF ISSN:1877-0428 doi:10.1016/j.sbspro.2013.12.315 |
The effectiveness of problem based learning supported with computer simulations on academic performance about buoyancyEnergy Education Science and Technology Part B: Social and Educational StudiesTarih: 1/2011 Sayı: 3 Cilt: 3 Sayfa: 293- KORAY ÖZLEM Endeks:SSCI ISSN:None |
Simple production experiment of poly 3 hydroxy butyrate for science laboratories and its importance for science process skills of prospective teachersEnergy Education Science and Technology Part B: Social and Educational StudiesTarih: 1/2010 Sayı: 1 Cilt: 2 Sayfa: 39- Özlem Koray, Serdar Köksal Endeks:SSCI ISSN:None |
The effect of creative and critical thinking based laboratory applications on creative and logical thinking abilities of prospective teachersAsia Pacific Forum on Science Learning and TeachingTarih: 1/2009 Sayı: 1 Cilt: 10 Sayfa: 1- KORAY ÖZLEM,KÖKSAL MUSTAFA SERDAR Endeks:ERİC ISSN:None |
Enhancing problem solving skills of pre service elementary school teachers through problem based learningAsia Pacific Forum on Science Learning and TeachingTarih: 1/2008 Sayı: 2 Cilt: 9 Sayfa: 1- KORAY ÖZLEM,Presley Arzu,KÖKSAL MUSTAFA SERDAR,ÖZDEMİR MUHAMMET Endeks:ERİC ISSN:None |
The effect of creative and critical thinking based laboratoryapplications on academic achievement and science process skillsİlköğretim Online DergisiTarih: 6/2007 Sayı: 3 Cilt: 6 Sayfa: 377- KORAY ÖZLEM,KÖKSAL MUSTAFA SERDAR,ÖZDEMİR MUHAMMET,Presley Arzu İrfan Endeks:Ulakbim ISSN:None |
İlköğretim Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık ile İlgili Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların 6 7 ve 8 Sınıf Düzeylerine Göre DağılımıPamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi DergisiTarih: 1/2003 Sayı: 13 Cilt: 1 Sayfa: 187- KORAY ÖZLEM,TATAR NİLGÜN Endeks:Ebsco ISSN:None |
İlköğretim Öğrencilerinin Çevre Eğitiminde Sera Etkisi İle İlgili Kavram YanılgılarıHacettepe Eğitim DergisiTarih: 6/2002 Sayı: 23 Cilt: 23 Sayfa: 67- BOZKURT ORÇUN,KORAY ÖZLEM Endeks:Ulak bilim ISSN:None |
Prof. Dr. Zeki Aslanın Değerlendirmeleri ile Türkiyede Astronomi EğitimiCumhuriyet UniversityTarih: 6/2022 Sayı: 3 Cilt: 11 Sayfa: 500- Çiv Yeşim Yavuz, SAKA YAVUZ, KORAY ÖZLEM Endeks:TR DİZİN ISSN:2147-1606 doi:10.30703/cije.1026092 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Geribildirim Deneyimlerinin Cinsiyet, Sınıf ve Okul Düzeyi Değişkenleri Açısından İncelenmesiAtatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü DergisiTarih: 1/2021 Sayı: 34 Cilt: 14 Sayfa: 215- TURAN SEÇİL, KORAY ÖZLEM, KAHRAMAN EMİNE Endeks:TR DİZİN ISSN:1304-4990 doi:10.29329/mjer.2020.322.10 |
Ortaöğretim Öğretim Öğrencilerinin Değerlendirme Deneyimlerinin Cinsiyet, Sınıf ve Okul Değişkeni Açısından İncelenmesiAkdeniz Eğitim Araştırmaları DergisiTarih: 1/2020 Sayı: 34 Cilt: 14 Sayfa: 215- TURAN SEÇİL, KORAY ÖZLEM, KAHRAMAN EMİNE Endeks:EBSCO ISSN:1309-0682 doi:10.29329/mjer.2020.322.10 |
Fen Eğitiminde Disiplinlerarası Bir Yaklaşım: Eleştirel Okumanın Bilimsel Metinlerin Anlaşılmasında KullanılmasıAnadolu Öğretmen DergisiTarih: 1/2017 Sayı: 1 Cilt: 1 Sayfa: 57- ÇETİNKILIÇ SERCAN, KORAY ÖZLEM Endeks:ESJI ISSN:2587-1706 |
An Investigation of The Convenience of Cartoon Films In Terms of Developmental Levels of Pre-School ChildrenThe Online Journal of New Horizons in EducationTarih: 1/2017 Sayı: 1 Cilt: 7 Sayfa: 13- ZORLU FULYA, YEŞİLYURT ERHAN, KORAY ÖZLEM, GÜNGÖR BAHRİYE, TOM ELİF Endeks:Journals Indexed in Eric ISSN:2146-7374 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Problem Çözme ve Mantıksal Düşünme Becerilerinin Cinsiyet ve Seçilen Alan Açısından İncelenmesiKastamonu Eğitim DergisiTarih: 3/2008 Sayı: 1 Cilt: 16 Sayfa: 125- KORAY ÖZLEM,AZAR ALİ Endeks:ASOS |
Lise Öğrencilerinin Çözünürlük Konusunda Günlük Yaşamla İlgili Olaylarda Gözlenen Kavram YanılgılarıKastamonu Eğitim Fakültesi DergisiTarih: 3/2007 Sayı: 1 Cilt: 15 Sayfa: 241- Özlem Koray, N Akyaz, Serdar Köksal Endeks:ASOS |
Bilimsel Süreç Becerilerinin 10 ve 11 Sınıf Kimya Ders Kitapları ve Kimya Ders Müfredatında Temsil Edilme DurumlarıSakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi DergisiTarih: None/2007 Sayı: 1 Cilt: 14 Sayfa: 59- KORAY ÖZLEM,Bahadır Habibe,KÖKSAL MUSTAFA SERDAR
|
Bilimsel süreç becerilerinin 9 sınıf kimya ders kitabı ve kimya müfredatında temsil edilme durumlarıZonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler DergisiTarih: 6/2006 Sayı: 4 Cilt: 2 Sayfa: 147- KORAY ÖZLEM,Bahadır Habibe,Geçgin Fethiye
|
İlköğretim Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan El Yapımı ve Teknoloji Temelli Materyallerin Yaratıcılık Boyutları Açısından İncelenmesiKuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi DergisiTarih: 6/2006 Sayı: 4 Cilt: 12 Sayfa: 129- Tuğba Yanpar, Özlem Koray, Ramazan Parmaksız, Ali Arslan
|
Altı düşünme şapkası ve nitelik sıralama tekniklerinin fen derslerinde uygulanmasına yönelik öğrenci görüşleriKuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi DergisiTarih: 6/2005 Sayı: 4 Cilt: 11 Sayfa: 379- KORAY ÖZLEM Endeks:TR DİZİN ISSN:1300-4832 |
İlköğretim öğrencilerinin birimler hakkında sahip oldukları kavram yanılgıları kütle ve ağırlık örneğiİlköğretim Online DergisiTarih: 6/2005 Sayı: 2 Cilt: 4 Sayfa: 24- KORAY ÖZLEM,ÖZDEMİR MUHAMMET,TATAR NİLGÜN Endeks:Ulak bilim |
İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Genetik Ünitesi Hakkındaki Kavram Yanılgılarının BelirlenmesiGazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim DergisiTarih: 3/2005 Sayı: 2 Cilt: 13 Sayfa: 415- TATAR NİLGÜN,KORAY ÖZLEM Endeks:asos |
Öğretmen adaylarının öz yeterlik inanç düzeyleri ve problem çözme becerileri üzerine bir araştırma Kastamonu İli ÖrneğiKastamonu Eğitim DergisiTarih: 3/2005 Sayı: 1 Cilt: 13 Sayfa: 93- ALTUNÇEKİÇ ALPER,YAMAN SÜLEYMAN,KORAY ÖZLEM Endeks:ASOS |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının soru sorma becerilerinin Bloom taksonomisine göre değerlendirilmesiPamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi DergisiTarih: None/2005 Sayı: 17 Cilt: 1 Sayfa: 38- Özlem Koray, A Altunçekiç, Süleyman Yaman Endeks:ulak bilim |
Fen eğitiminde yaratıcı düşünmeye dayalı öğrenmenin öğretmen adaylarının yaratıcılık düzeylerine etkisiKuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi DergisiTarih: 9/2004 Sayı: 4 Cilt: 10 Sayfa: 580- KORAY ÖZLEM
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnanç Düzeylerinin İncelenmesi Üzerine Bir AraştırmaTürk Eğitim Bilimleri DergisiTarih: 6/2004 Sayı: 3 Cilt: 2 Sayfa: 355- YAMAN SÜLEYMAN,KORAY ÖZLEM,ALTUNÇEKİÇ ALPER
|
İlköğretim 5 ve 6 Sınıf Öğrencilerinin Işık ve Işığın Hızı İle İlgili Yanlış Kavramları Ve Bu Kavramları Oluşturma ŞekilleriG.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi DergisiTarih: 4/2002 Sayı: 1 Cilt: 22 Sayfa: 1- Özlem Koray, Şenol Bal Endeks:EBSCO |
Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları ve Kavramsal Değişim StratejisiGazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim DergisiTarih: 3/2002 Sayı: 1 Cilt: 10 Sayfa: 83- KORAY ÖZLEM,Bal Şenol Endeks:ASOS |
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Soru Sorma Becerilerinin Bloom Taksonomisine Göre DeğerlendirilmesiKastamonu Eğitim DergisiTarih: 1/2002 Sayı: 2 Cilt: 10 Sayfa: 317- KORAY ÖZLEM, YAMAN SÜLEYMAN Endeks:TR DİZİN ISSN:1300-8811 |
Fizik Eğitiminde Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modelinin (Flıpped Classroom) Kullanılmasının Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Performans Düzeyine Etkisi(Özet bildiri) VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 2019-06-19 2019-06-22 Sözlü Sunum Çakar Veli,KORAY ÖZLEM,KORAY APDULLAH ISBN:978-605-170-282-7 Basım Tarihi : 12.07.2019 |
Öğretim materyali hazırlamada standartlaştırılmış geribildirim sürecinin kullanılması: fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşleri(Özet bildiri) V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress 2018) 2018-05-02 2018-05-05 Sözlü Sunum KAHRAMAN EMİNE,KORAY ÖZLEM Basım Tarihi : 15.06.2018 |
Fen Bilimleri Dersinde (4. Sınıf) Robotik Kodlama Uygulamalarının Akademik Başarı ve Bilimsel Süreç Becerileri Üzerine Etkisi(Özet bildiri) 10.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi 2018-04-27 2018-04-30 Sözlü Sunum Çakır Serkan,KORAY APDULLAH,KORAY ÖZLEM ISBN:978-605-68379-0-6 Basım Tarihi : 27.04.2018 |
Öğretmen adaylarının materyal geliştirme sürecinde rubrik kullanılmasına ilişkin görüşleri(Özet bildiri) X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi 2018-04-27 2018-04-30 Sözlü Sunum KORAY ÖZLEM,KAHRAMAN EMİNE Basım Tarihi : 16.03.2018 |
Geribildirim süreci kullanılarak hazırlanan alternatif değerlendirme araçları: fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşleri(Özet bildiri) IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER) 2017-05-11 2017-05-14 Sözlü Sunum PEKBAY CANAY,KORAY ÖZLEM Basım Tarihi : 11.05.2017 |
Okul Öncesi Sınıflarında Yaratıcı Düşünme Tekniklerinin Uygulanmasıyla İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri(Tam metin bildiri) The 26th International Congress on Educational Sciences 2017-04-20 2017-04-23 Sözlü Sunum KORAY ÖZLEM,Kapan Gülsüm ISBN:978-605-318-797-4 Basım Tarihi : 23.04.2017 |
Pre-Service Teachers’ Opinions About The Use Of Rubrics In The Development Of Teaching Materials Based On A Feedback Process(Özet bildiri) 26. International Conference on Education Sciences (ICES), Antalya. 2017-04-20 2017-04-23 Sözlü Sunum KORAY ÖZLEM,PEKBAY CANAY,KORAY APDULLAH ISBN:978-605-318-835-3 Basım Tarihi : 20.04.2017 |
Fen Öğretiminde Argümantasyon Yönteminin Kullanılmasının Akademik Başarı Bilimsel Süreç ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi(Tam metin bildiri) IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 2016-05-31 2016-06-03 Aslan Özge Yıldan,KORAY ÖZLEM,KORAY APDULLAH Sayfa:387- ISBN:978-605-140-127-1 Basım Tarihi : 15.11.2016 |
Fen Öğretiminde Yaratıcı Zıt Düşünme Tekniğinin Uygulanmasının Ortaokul Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeylerine Etkisi(Özet bildiri) IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS 2016-05-31 2016-06-03 Sözlü Sunum KORAY ÖZLEM,Karaca Tülin ISBN:978-605-170-098-4 Basım Tarihi : 15.06.2016 |
ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE RUBRİK KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ OKUL ÖNCESİ FEN UYGULAMALARI ÖRNEĞİ(Tam metin bildiri) VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi 2016-05-05 2016-05-08 KORAY ÖZLEM Sayfa:2000- ISBN:978-605-60682-8-7 Basım Tarihi : 01.06.2016 |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Dönemde Yabancı Dil Eğitimi Verilmesi Konusundaki Görüşlerinin İncelenmesi(Tam metin bildiri) International Teacher Education Conference 2015 2015-09-02 2015-09-04 KORAY ÖZLEM,Kızılca Öznur,ÖREN IŞIL,KARABAŞ VİLDAN,SELVİ AYŞENUR Basım Tarihi : 01.11.2015 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Tekniklerinin Uygulanmasıyla İlgili Görüşlerinin İncelenmesi(Özet bildiri) EJER CONGRESS 2015 2015-06-08 2015-06-10 KORAY ÖZLEM,YILDIRIM DİLEK,şeker Arzu,KILIÇ BÜŞRA,KORKMAZ GÜLBEYAZ,DÜZENLİ GÜLDANE Basım Tarihi : 01.11.2015 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Materyali Hazırlamada Dönüt Düzeltme Süreci İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi(Özet bildiri) EJER CONGRESS 2015 2015-06-08 2015-06-10 KORAY ÖZLEM,PEKBAY CANAY,KAYA BENGİSU Basım Tarihi : 01.11.2015 |
Geleceğin Bilim Eğitimcileri İçin Güncel Bilim Ve Bilim Eğitimi Ii Etkinliği Hakkinda Öğretmen Adaylarinin Görüşlerinin İncelenmesi(Tam metin bildiri) International Teacher Education Conference 2015 2015-09-02 2015-09-04 KORAY APDULLAH,KORAY ÖZLEM Basım Tarihi : 01.11.2015 |
Pre Service Science Teachers Opinions About Using The Rubrics In The Feedback Process(Özet bildiri) 3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTATIONALAND EXPERIMENTAL SCIENCE AND ENGINEERING(ICCESEN-2016) 2016-10-19 2016-10-24 KORAY ÖZLEM,KORAY APDULLAH |
How Effective is Critical Reading in the Understanding of Scientific Texts(Tam metin bildiri) INTE-2014 2014-06-25 2014-06-27 AKIN F, KORAY ÖZLEM, TAVUKÇU K |
What are the opinions of pre service Science Teachers about the class materials they have prepared(Tam metin bildiri) INTE-2014 2014-06-25 2014-06-27 KORAY ÖZLEM |
Challenging Adventure of Science Up to date Science and Science Education for Future Science Educators(Tam metin bildiri) INTE-2014 2014-06-25 2013-06-27 KORAY ÖZLEM, KORAY ABDULLAH, BİRİNCİ GÜRKAY |
Influence Of Science Laboratory Applications Based On Critical Creative Thinking On Preservice Elementary Teachers Self efficacy Perceptions And Attitudes Towards Science(Özet bildiri) The European Conference on Educational Research 2013-09-09 2013-09-13 Canay Pekbay, Özlem Koray, Hamdi Çağlar Göksel, Abdullah Koray |
Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan Öğretim Materyalleri Ne Derece Yaratıcı(Tam metin bildiri) The International Conference of New Horizons in Education-2013 (INTE-2013) 2013-06-25 2013-06-27 Gürkay Birinci, Özlem Koray |
The Effectiveness of Instruction Based on Interactive Computer Simulatıons on Academic Achievement and Reasoning Ability(Tam metin bildiri) International Educational Technology Conference 2010-04-26 2010-04-28 S Uzunel, Özlem Koray |
The Effectiveness of Instructıon Based on Interactive Simulations Supported by Computer on Academic Achievement ın Physics Course Balkan Physics Letters BPL(Tam metin bildiri) Uluslar arası Fizik Kongresi 2008-08-25 2008-08-29 A Gökdemir, Özlem Koray, Abdullah Koray, S Uzunel Sayı: 1 Cilt: 15 |
Sera Etkisi ve Küresel Isınma İle İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi ve Sonuçların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi(Poster)VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi KORAY ÖZLEM |
Fen ve Teknoloji Dersinde Öğrenme Stillerinin İşbirlikçi Grup Atamalarında Kullanılmasının Öğrencilerin Akademik Başarı Tutum Bilimsel Süreç Becerileri Ve Öğrenmenin Kalıcılık Düzeylerine Etkisi(Tam metin bildiri)VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2008-08-27 2008-08-29 N AZAR, ÖZLEM KORAY |
Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Tekniklerinden Ayrılıp Birleştirme II Jıgsaw II Tekniğinin Öğrenme Ürünlerine Etkisi(Tam metin bildiri)VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2008-08-27 2008-08-29 C AYNA, M AKTAŞ, ÖZLEM KORAY |
Genetik Konusunun Ele Alındığı Probleme Dayalı Öğrenmenin Akademik Başarı ve Yaratıcı Düşünme Becerisi Üzerine Etkisi(Tam metin bildiri)VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Abant İzzet Baysal Üniversitesi 2008-08-27 2008-08-29 K TAVUKÇU, ÖZLEM KORAY |
Öğretim Materyali Geliştirmede Portfölyo Ve Rubrik Değerlendirmenin Eleştirel Ve Yaratıcı Düşünme Üzerine Etkisi(Tam metin bildiri)15. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla Üniversitesi 2006-09-13 2006-09-15 SERDAR KÖKSAL, ÖZLEM KORAY, Ö ÖZSOY, H BAĞÇE |
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri Ve Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi(Tam metin bildiri)15. Eğitim Bilimleri Kongresi 2006-09-13 2006-09-15 H ÇİL, ÖZLEM KORAY |
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Fen Teknoloji ve Toplum Konusuna Bakış Açılarının İncelenmesi(Tam metin bildiri)VI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2004-09-09 2004-09-10 Süleyma Yaman, Alper Altunçekiç, Özlem Koray |
Üniversite Öğrencilerinin Genetik Mühendisliği Ve Biyoteknoloji Konularında Sahip Oldukları Bilgi Düzeyleri Ve Bilgi Kaynaklarının Araştırılması(Tam metin bildiri)VI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2004-09-09 2004-09-10 O Arslan, N Keskin, Ç Özel, Özlem Koray |
Yaratıcı Ve Eleştirel Düşünmeye Dayalı Laboratuar Yönteminin Öğretmen Adaylarının Öz Yeterlik İnancı Algısı Ve Akademik Başarı Düzeylerine Etkis(Tam metin bildiri)VI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2004-09-09 2004-09-10 ÖZLEM kORAY, SÜLEYMAN YAMAN, Alper Altunçekiç |
Eleştirel ve Yaratıcı Düşünme Temelli Fen ve Teknoloji Laboratuarı Uygulamalarının Problem Çözme ve Yaratıcılık Üzerine Etkisi(Tam metin bildiri)X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2012-06-27 2012-06-30 Canay Pekbay, Hamdi Çağlar Göksel, Özlem Koray, aBDULLAH kORAY |
İlköğretim 1 Kademe Öğrencilerinin Örnek Olaya Yöntemi Hakkındaki Görüşleri(Tam metin bildiri)VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi 2009-05-02 2009-05-04 Özlem Koray, H Arıcan |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Elştirel Düşünme Eğilimlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi(Tam metin bildiri)VII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi 2009-05-02 2009-05-04 G Gürleyük, Özlem Koray |
İlköğretim I Kademe Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri Üzerine Nitel Bir Çalışma(Tam metin bildiri)16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Gaziosmanpaşa Üniversitesi 2007-09-05 2007-09-07 H Pehlivan, Özlem Koray |
Hizmetiçinde Görevli Öğretmenlerin Yeni Fen Ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri Nitel Bir Çalışma(Tam metin bildiri)16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Gaziosmanpaşa Üniversitesi 2007-09-05 2007-09-07 D Metin, Özlem Koray |
Bilimsel Süreç Becerilerinin 10 ve 11 Sınıf Kimya Ders Kitapları ve Kimya Ders Müfredatında Temsil Edilme Durumları(Tam metin bildiri)VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik eğitimi Kongresi 2006-09-07 2006-09-09 H Bahadır, Özlem Koray, Serdar Köksal |
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının genetik mühendisliği ile ilgili bilgi düzeylerine etkisi(Tam metin bildiri)XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi 2005-09-28 2005-09-30 Serdar Köksal, Arzu Presley, Özlem Koray, Muhammet Özdemir, Tamer Özsoy |
Lise öğrencilerinin madde ve özellikleri konusu ile ilgili günlük yaşamdaki olaylarda gözlenen kavram yanılgıları(Tam metin bildiri)XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi 2005-09-28 2005-09-30 N Akyaz, Özlem Koray, Ali azar |
Yaratıcı düşünme tekniklerinden beyin fırtınası tekniğinin fen derslerinde uygulanmasına yönelik öğrenci görüşleri(Tam metin bildiri)XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi 2005-09-28 2005-09-30 Özlem Koray, G Erdoğan |
Yaratıcı ve Eleştirel Düşünmeye Dayalı Laboratuar Yönteminin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı Problem Çözme ve Laboratuar Tutum Düzeylerine Etkisi(Tam metin bildiri)XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi 2004-07-06 2004-07-09 Özlem Koray, Süleyman Yaman, Alper Altunçekiç |
Yaratıcı Düşünme Tekniklerinden Altı Düşünme Şapkası ve Nitelik Sıralama Tekniklerinin Fen Derslerinde Uygulanmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri(Tam metin bildiri)XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi 2004-07-06 2004-07-09 KORAY ÖZLEM |
İlköğretim Öğrencilerinin Işık Hakkındaki Yanlış Kavramları Oluşturma Şekilleri Üzerine Bir Araştırma(Tam metin bildiri)Hacettepe Üniversitesi IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi 2000-10-06 2000-10-08 Özlem Koray, Şenol Bal |
Öğretmen Adayları Tarafından Hazırlanan El Yapımı Ve Teknoloji Temelli Materyallerin Yaratıcılık Boyutu Açısından İncelenmesi(Tam metin bildiri)Marmara Üniversitesi VI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2004-09-09 2004-09-11 Tuğba Yanpar, Özlem Koray |
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar(Bilimsel Kitap)Bölüm Adı: FEN ÖĞRETIMI VE ELEŞTIREL OKURYAZARLIK Editör: Prof. Dr. Şehriban KOCA Basım Sayısı::(1) Sayfa::343 362 Yayınevi:: Serüven Publishing ISBN: 978-625-7276-06-1 Tarih: 2022 |
Fen Bilimleri Öğretimi Sistematik ve Kanıt Odaklı Öğretim(Bilimsel Kitap)Editör: Köksal, Mustafa Serdar, Koray, Özlem, Açıkgül Fırat Esra Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Nobel ISBN: 978-625-402038-4 Tarih: 2020 |
IPCEDU 2020 E-Kitabı(Bilimsel Kitap)Bölüm Adı: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GERİBİLDİRİMSÜRECİNDE HAZIRLADIKLARI ÜRÜN DOSYASINA(PORTFOLYO) YÖNELİK ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ Basım Sayısı::(1) Sayfa::329 345 Yayınevi:: Pegem Akademi ISBN: 978-625-7228-61-9 Tarih: 2020 |
Etkinlik Örnekleriyle ÇEVRE EĞİTİMİ(Bilimsel Kitap)Bölüm Adı: Çevre EğitimindeBeyin Fırtınası Editör: Mustafa Hamalosmanoğlu Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Eğiten Kitap ISBN: 978-605-7754-06-6 Tarih: 2019 |
Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Ufuklar(Bilimsel Kitap)Bölüm Adı: YABANCI DİL ÖĞRENİMİNDE YARATICI ZIT DÜŞÜNME(CREACT) TEKNİĞİNİN UYGULANMASININ ORTAOKULDÜZEYİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÜRÜNLERİNEETKİSİ Editör: Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Baki MİNAZ Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Gece Kitaplığı ISBN: 978-605-7749-08-6 Tarih: 2019 |
Güncel Yaklaşım ve Yöntemlerle Etkinlik Destekli Fen Öğretimi(Bilimsel Kitap)Bölüm Adı: 21. Değerlendirmede Geribildirim Sürecinin Kullanılması Editör: Prof. Dr. Orhan Karamustafaoğlu, Prof. Dr. Özden Tezel, Prof. Dr. Uğur Sarı Basım Sayısı::(1) Sayfa::449 572 Yayınevi:: Pegem Akademi ISBN: 978-605-241-258-9 Tarih: 2018 |
Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar(Ders Kitabı)Bölüm Adı: 18. Bölüm Beyin Fırtınası Editör: Özgül Keleş Basım Sayısı::(1) Sayfa::359 382 Yayınevi:: PEGEM Akademi ISBN: 978-605-364-841-3 Tarih: 2014 |
Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar(Ders Kitabı)Bölüm Adı: 17. Bölüm Nitelik Sıralama Basım Sayısı::(1) Sayfa::349 358 Yayınevi:: PEGEM Akademi ISBN: 978-605-364-841-3 Tarih: 2014 |
Fen ve Teknoloji Öğretimi(Ders Kitabı)Bölüm Adı: Fen ve Teknoloji Eğitiminde Eleştirel ve Yaratıcı Düşünme Yayınevi:: Lisans Yayıncılık Tarih: 2006 |
Geleceğin Bilim Eğitimcileri için Güncel Bilim ve Bilim Eğitimi II(None)TÜBİTAK PROJESİ 2 (Tamamlandı) 2015-02-02 - 2015-02-07 |
Düşten Gerçeğe(Genç Kadınlara yönelik sosyal yaşam ve girişimcilik eğitimleri)TÜBİTAK PROJESİ 2 (Tamamlandı) 2014-01-16 - 2014-07-16 |
Geleceğin Bilim Eğitimcileri için Güncel Bilim ve Bilim Eğitimi(Bilim Eğitimi)TÜBİTAK PROJESİ 2 (Tamamlandı) |
Basit Laboratuar Araçları İle Biyobozunur Polimer Üretiminin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri ve Çevre Bilincini Geliştirmeye Etkisi(Polimer Üretimi)DİĞER 99 (Tamamlandı) |
İlköğretim fen bilgisi öğretmenliği anabilim dalı için fizik kimya ve biyoloji laboratuarının kurulması(Laboratuvar)DİĞER 99 (Tamamlandı) |
Kimyanın Yedi Rengi(Kimya)TÜBİTAK PROJESİ 2 (Tamamlandı) |
İlköğretim Öğrencilerinin 5 6 7 Sınıflar Işık Ve Işıkla İlgili Kavramları Algılama Şekillerinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma(Kavram Yanılgıları)DİĞER 99 (Tamamlandı) |
Fen Eğitiminde Yaratıcı Düşünmeye Dayalı Öğrenmenin Öğrenme Ürünlerine Etkisi(Yaratıcı Düşünme)DİĞER 99 (Tamamlandı) |
Uluslararası Yayınları Teşvik Ödülü Tarih: 2010(TÜRKİYE BİLİMSEL ve TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU)(Kamu) |
MilLi EĞitim Bakanlığı1997-0 ÖğretmenFen Bilgisi Öğretmeni |