Resim: |
|
İsim: |
GİZEM TOKMAK DANIŞMAN |
e-Posta: |
gizem.tokmak@beun.edu.tr |
Telefon: |
0 372 291 14 91 |
Çalışma Alanları: |
Pazarlama |
DoktoraSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / İŞLETME (DR) |
2014-2020 |
Yüksek LisansSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / İŞLETME (YL) (TEZLİ)Tez Adı : Marka sadakatini etkileyen faktörler ve markaya bağlılık noktaları: Bülent Ecevit Üniversitesi İ.İ.B.F öğrencileri üzerinde bir uygulama |
2012-2014 |
Lisans-ÇiftAnadalİŞLETME FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ |
2008-2011 |
LisansİŞLETME FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE FİNANSMAN BÖLÜMÜ |
2007-2011 |
EVALUATION OF CELEBRITY ENDORSEMENT EFFECTIVENESS WITHIN THE CONTEXT OF VAMPIRE EFFECT BY USING EYE TRACKING TECHNIQUEHacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiTarih: 3/2021 Sayı: 1 Cilt: 39 Sayfa: 149-172 TOKMAK DANIŞMAN GİZEM, AKSOY RAMAZAN Endeks:TR DİZİN ISSN:1301-8752 doi:10.17065/huniibf.723099 |
POINTS OF ATTACHMENT ON FOOTBALL CLUBS: AN APPLICATION ON ”THE BIG FOUR” SUPPORTERS IN TURKISH SUPER LEAGUESp Soc Int J Ph EdTarih: 12/2016 Sayı: 2 Cilt: 16 Sayfa: 25-36 TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN Endeks:DOAJ |
FACTORS AFFECTING BRAND LOYALTY IN FOOTBALL AN APPLICATION ON THE BIG FOUR FOOTBALL CLUBS IN TURKISH SUPER LEAGUEInternational Review of Economics and ManagementTarih: 12/2016 Sayı: 3 Cilt: 4 TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN Endeks:ASOS, arastırmax, SSRN |
The Effects of Demographical Factors and Brand Associations on Satisfaction University SampleUluslararası Yönetim, İktisat ve İşletme DergisiTarih: 12/2016 Sayı: 30 Cilt: 12 TOKMAK GİZEM Endeks:ASOS Index, EBSCHO Host, DOAJ, ULAKBİM |
REKLAMLARDA ÇEKİCİ MODEL KULLANIMININ VAMPİR ETKİSİ KAPSAMINDA GÖZ TAKİP TEKNİĞİYLE DEĞERLENDİRİLMESİPazarlama ve Pazarlama Araştırmaları DergisiTarih: 9/2020 Sayı: 3 Cilt: 13 Sayfa: 461-501 TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN Endeks:TR DİZİN ISSN:1309-243X doi:10.15659 |
Pazarlama İletişiminde Göz Takip Tekniğine İlişkin Kavramsal Bir ÇalışmaTurkish Journal of MarketingTarih: 8/2020 Sayı: 2 Cilt: 5 Sayfa: 121-140 TOKMAK GİZEM Endeks:proquest, crossref, ISSN:2458-9748 doi:https://doi.org/10.30685/tujom.v5i2.92 |
TÜKETİMDE DİDEROT ETKİSİ VE ZEİGARNİK ETKİSİNE KAVRAMSAL BİR BAKIŞTURKISH JOURNAL OF MARKETINGTarih: 4/2019 Sayı: 1 Cilt: 4 Sayfa: 43-61 TOKMAK GİZEM Endeks:PROQUEST ISSN:2458-9748 doi:http://dx.doi.org/10.30685/tujom.v4i1.39 |
ÜNLÜ KİŞİLERİN KULLANILDIĞI REKLAMLARIN ETKİNLİĞİNDE MESAJ KAYNAĞI ÖZELLİKLERİNE OLAN TUTUMUN VE TÜKETİCİ KAYNAKLI SOSYOLOJİK DEĞİŞKENLERİN ETKİSİ: KADIN TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAPazarlama Teorisi ve Uygulamaları DergisiTarih: 4/2018 Sayı: 1 Cilt: 4 Sayfa: 76-101 TOKMAK GİZEM Endeks:ASOS INDEX ISSN:2149-2 |
Futbol Taraftarlarının Takımın Forma Sponsor Markasına Olan Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörlerin Lojistik Regresyon Analizi ile Tespit EdilmesiİÜ Spor Bilimleri DergisiTarih: 12/2016 Sayı: 2 Cilt: 6 TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN
|
Position Approach and the Examining of its Validity Within the Scope of Developing Strategy and Creating Competitive Advantage A Case of TurkeyBartın Üniversitesi İ.İ.B.F. DergisiTarih: 1/2016 Sayı: 13 Cilt: 7 ESEN ŞABAN,TOKMAK GİZEM Endeks:EBSCHO Host |
A Research on Factors that Affect Perceived Benefit, Perceived Risk and Purchase Intention in Online Shopping(Özet bildiri) 7th Business Management Conference 05.06.2018 08.06.2018 Sözlü Sunum BAŞARAN ÜMİT,TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN |
REKLAMLARIN DİLBİLİMSEL VE GÖSTERGEBİLİMSEL AÇIDAN İNCELENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA(Tam metin bildiri) 2nd International Conference On Studies In Turkology 11.08.2017 13.08.2017 Sözlü Sunum TOKMAK GİZEM |
Points of Attachment on Football Clubs An Application on The Big Four Supporters in Turkish Super League(Özet bildiri) The 10th International Conference in Physical Education, Sports and Physical Therapy 18.11.2016 20.11.2016 TOKMAK GİZEM,AKSOY RAMAZAN |
Kent ve Üniversitede Duyulan Memnuniyet ve WOM Niyeti Üzerinde Etkili Olan Faktörler(Tam metin bildiri) IMCOFE 15': International Multidisciplinary Congress of Eurasia 01.09.2015 05.09.2015 TOKMAK GİZEM,KASAPOĞLU CİHANGİR,BAŞKOL MELİH ISBN:978-9944-0637-1-5 |
Kent Pazarlaması Kapsamında Kent Kimliği ve Mekansal Analiz Zonguldak İli Örneği(Tam metin bildiri) İnsan-Kimlik- Mekan Bağlamında Zonguldak Sempozyumu 16.10.2014 18.10.2014 TOKMAK GİZEM |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ2012 |
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ2012 |
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ | İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI |
(Lisans)Tüketici Davranışları |
PAZARLAMADA VAMPİR ETKİSİ POTANSİYEL PAZARLAMA VAMPİRLERİ VE VAMPİR SAVAR STRATEJİLER(Bilimsel Kitap)Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Gazi Kitabevi ISBN: 978-625-7588-94-2 Tarih: 2021 |
Zonguldak tan göçün nedenleri ve alınabilecek tedbirler(Göç nedenleri)BAP 6 (Devam Ediyor) |