DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

İsim:

ÜMİT BAŞARAN

e-Posta:

umitbasaran

Telefon:

0 372 291 1704

Fax:

Yök Akademik Sayfa:

Görüntüle

Çalışma Alanları:

Pazarlama

Öğrenim Bilgileri

Doktora

2008-2014

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / İŞLETME (YL) (TEZLİ)

Yüksek Lisans

2006-2008

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / İŞLETME (YL) (TEZLİ)

Lisans

2002-2006

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ

Yönetilen Tezler - Doktora
Yönetilen Tezler - Yüksek Lisans

(Yüksek Lisans)

Reklam ilgilenimi, reklama yönelik tutum ve satın alma niyeti arasındaki ilişkilerin analizi: Markaya yönelik tutumun aracılık etkisi

MELİH YILDIZ
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

(Yüksek Lisans)

Marka denkliği bileşenlerinin algılanan değer üzerindeki etkisi

ADEM TANRIVERDİ
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

(Yüksek Lisans)

İnternet bankacılığında elektronik hizmet kalitesinin analizi

FİLİZ AKSOY
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

(Yüksek Lisans)

Venedik'in destinasyon imajının turistler açısından değerlendirilmesine yönelik bir araştırma

AYBEN ŞEN
Bülent Ecevit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı

Uluslararası Makaleler (8)

İnternet Bankacılığında E-Hizmet Kalitesinin Analizi Üzerine Bir Araştırma

Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi

Cilt: 24 Sayfa: 93-114 BAŞARAN ÜMİT,AKSOY FİLİZ

Endeks:TR DİZİN ISSN:1307-9832

The Effect of Perceived Value on Behavioral Intentions

Journal Management Marketing and Logistics

Tarih: 3/2017 Sayı: 1 Cilt: 4 Sayfa: 1-16 BAŞARAN ÜMİT,AKSOY RAMAZAN

Endeks:EBSCO ISSN:2148-6670

Examining the Relationships of Cognitive Affective and Conative Destination Image A Research on Safranbolu Turkey

International Business Research

Tarih: 5/2016 Sayı: 5 Cilt: 9 Sayfa: 164-179 BAŞARAN ÜMİT

Endeks:EBSCO

The Effects of Utilitarian and Hedonic Values on Young Consumers Satisfaction and Behavioral Intentions

EURASIAN JOURNAL OF BUSINESS AND ECONOMICS

Tarih: 11/2015 Sayı: 16 Cilt: 8 Sayfa: 1-18 BAŞARAN ÜMİT,BÜYÜKYILMAZ OZAN

Endeks:EBSCO

Algılanan Fayda ve Fedakarlık Bileşenlerinin Algılanan Müşteri Değeri Üzerindeki Etkisi

EGE AKADEMİK BAKIŞ

Tarih: 7/2015 Sayı: 3 Cilt: 15 Sayfa: 379-399 BAŞARAN ÜMİT,AKSOY RAMAZAN

Endeks:TR DİZİN

Factors that Affect Online Purchasing Behavior An Analysis with Technology Acceptance Model Trust and Subjective Norms

Journal of Euromarketing

Tarih: 6/2013 Sayı: 1 Cilt: 22 Sayfa: 48-63 AKSOY RAMAZAN,BAŞARAN ÜMİT

Endeks:EBSCO

Yaz Saati Uygulaması Anomalisinin İMKB 100 Endeks Getirisine Etkisinin Test Edilmesi

Ege Akademik Bakış, Ekonomi, İşletme, Uluslararası İlişkiler ve Siyaset Bilimleri Dergisi

Tarih: 1/2010 Sayı: 4 Cilt: 10 Sayfa: 1139-1153 KORKMAZ TURHAN,BAŞARAN ÜMİT,ÇEVİK EMRAH İSMAİL

Endeks:TR DİZİN

İMKB de İşlem Gören Otomotiv ve Otomotiv Yan Sanayi İşletmelerinin Sermaye Yapısı Kararlarını Etkileyen Faktörler Panel Veri Analizi

İktisat İşletme ve Finans Dergisi

Sayı: 277 Cilt: 24 Sayfa: 29-60 KORKMAZ TURHAN,BAŞARAN ÜMİT,GÖKBULUT RASİM İLKER

Endeks:SSCI ISSN:1300-610X

Ulusal Makaleler (1)

İçsel Pazarlamanın Algılanan Hizmet Kalitesi Üzerindeki Etkisinde İş Tatmininin Aracılık Rolü

Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi

Tarih: 6/2011 Sayı: 2 Cilt: 12 Sayfa: 201-225 BAŞARAN ÜMİT,BÜYÜKYILMAZ OZAN,ÇEVİK EMRAH İSMAİL

Endeks:TR DİZİN

Akademik Görevler

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

2015

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İŞLETME BÖLÜMÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

2008-2015

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İŞLETME BÖLÜMÜ / ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

İdari Görevler

Erasmus Koordinatörü

2015

BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Farabi Koordinatörü

2015

BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Bölüm Başkan Yardımcısı

2015

BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Dersler - Doktora

(Doktora)

Sosyal Pazarlama

(Doktora)

SOSYAL PAZARLAMA

(Doktora)

SATIŞ YÖNETİMİ

(Doktora)

Marka Yönetimi

(Doktora)

MARKA YÖNETİMİ

Dersler - Yüksek Lisans

(Yüksek Lisans)

ULUSLARARASI PAZARLAMA

(Yüksek Lisans)

Tüketici Davranışı

(Yüksek Lisans)

TÜKETİCİ DAVRANIŞI

(Yüksek Lisans)

Pazarlama Yönetimi

(Yüksek Lisans)

PAZARLAMA YÖNETİMİ

(Yüksek Lisans)

HİZMET PAZARLAMASI

(Yüksek Lisans)

Hizmet Pazarlaması

(Yüksek Lisans)

E-Ticaret

(Yüksek Lisans)

E-Pazarlama

Dersler - Lisans

(Lisans)

Yenilik Yönetimi ve Teknoloji Transferi

(Lisans)

YABANCI DİL IV

(Lisans)

Tüketici Davranışları

(Lisans)

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

(Lisans)

TURİZM İŞLETMECİLİĞİ

(Lisans)

Pazarlama II

(Lisans)

Pazarlama I

(Lisans)

Pazarlama

(Lisans)

PERAKENDECİLİK

(Lisans)

PAZARLAMA YÖNETİMİ II

(Lisans)

PAZARLAMA YÖNETİMİ I

(Lisans)

PAZARLAMA II

(Lisans)

PAZARLAMA I

(Lisans)

PAZARLAMA

(Lisans)

Marketing Management II

(Lisans)

Marketing Management I

(Lisans)

MARKETING MANAGEMENT I

(Lisans)

LOJİSTİK YÖNETİMİ

(Lisans)

GİRİŞİMCİLİK

(Lisans)

English IV

(Lisans)

English III

(Lisans)

E-PAZARLAMA

Kitaplar (3)

Endüstri 4.0'ın Modern İşletmecilik Üzerine Etkileri

(Bilimsel Kitap)

Bölüm Adı: Pazarlamada Artırılmış Gerçeklik Üzerine Genel Bir Değerlendirme Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Gazi Kitabevi ISBN: 978-625-7315-29-6 Tarih: 2020

Current Perspectives on Consumer Psychology

(Bilimsel Kitap)

Bölüm Adı: Self-Identity Thepry in Consumer Psychology and Behavior Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Peter Lang ISBN: 978-3-631-83224-0 Tarih: 2020

Digital Marketing Applications

(Bilimsel Kitap)

Bölüm Adı: Content Marketing as a Digital Marketing Strategy Editör: HATİCE AYDIN Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Peter Lang ISBN: 978-3-631-80578-7 Tarih: 2019

Ödüller (1)

Bölüm Birinciliği

Tarih: 2006
(MARMARA ÜNİVERSİTESİ)
(Üniversite)
Üniversite Dışı Deneyimler