DOÇENT

İsim:

NİLÜFER DİDİŞ KÖRHASAN

Email:

niluferdidis

Telefon:

3723233870

Fax:

Yök Akademik Sayfa:

Görüntüle

Çalışma Alanları:

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Fizik Eğitimi

Öğrenim Bilgileri

Doktora

2005-2012

ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLARI EĞİTİMİ (DR)

Lisans

2000-2005

ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Yönetilen Tezler - Doktora
Yönetilen Tezler - Yüksek Lisans

(Yüksek Lisans)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Öz-yeterlik İnançlarının Araştırılması

HİLAL DURMUŞ
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı

(Yüksek Lisans)

Öğretmen adaylarının elektrik ve manyetizma kavramlarına ilişkin zihinsel modellerinin araştırılmasında kavram haritalama kullanımı

ŞULE AYDIN
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı

(Yüksek Lisans)

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK BEKLENTİLERİNİN ARAŞTIRILMASI

CEYLAN ÇITAK
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı

(Yüksek Lisans)

Fen öğretiminde analoji kullanımı: Ders kitaplarındaki analojilerin öğretimde yeniden ele alınması

MUSTAFA HIDIR
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı

Uluslararası Makaleler (22)

Student teachers’ physics knowledge and sources of knowledge to explain everyday phenomena.

SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL

Tarih: 12/2019 Sayı: 4 Cilt: 30 DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,KALTAKÇI GÜREL DERYA

Endeks:ERIC ISSN:2077-2327

Homework as a metacognitive tool in an undergraduate physics course

Physical Review Physics Education Research

Tarih: 4/2019 Sayı: 010136 Cilt: 15 Mota Ana Rita,DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,Miller Kelly,Mazur Eric

Endeks:SSCI ISSN:2469-9896 doi:https://doi.org/10.1103/PhysRevPhysEducRes.15.010136

How should textbook analogies be used in teaching physics?

Physical Review Physics Education Research

Sayı: 010109 Cilt: 15 Sayfa: 1-8 DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,HIDIR MUSTAFA

Endeks:SSCI ISSN:2469-9896 doi:https://doi.org/10.1103/PhysRevPhysEducRes.15.010109

Students’ mental models of wave-particle duality

Canadian Journal of Physics

DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,Miller Kelly

Endeks:SCI ISSN:1208-6045

Fen Ders Kitaplarındaki Analojilerin İncelenmesi ve Fen Öğreticilerinin Analojilerin Etkin Kullanımına İlişkin Görüşleri

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)

Tarih: 12/2018 Sayı: 2 Cilt: 12 Sayfa: 415-453 HIDIR MUSTAFA,DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER

Endeks:TR DİZİN ISSN:1307-6086

A critical look at the physics education research in Turkey and in the world

Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Tarih: 10/2018 Sayı: 3 Cilt: 7 Sayfa: 935-957 KALTAKÇI GÜREL DERYA,DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER

Endeks:TR DİZİN ISSN:1308-7177

The role of metacognition in students’ mental models of the quantization

Science Education International

Tarih: 9/2018 Sayı: 3 Cilt: 29 Sayfa: 183-191 DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,ERYILMAZ ALİ,ERKOÇ ŞAKİR

Endeks:ERIC ISSN:2077-2327

Students mental models of atomic spectra

Chemistry Education: Research and Practice

Tarih: 5/2016 Cilt: 17 Sayfa: 743-755 DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,Wang Lu

Endeks:SSCI doi:10.1039/c6rp00051g

The influence of instructional interactions on students mental models about the quantization of physical observables A modern physics course case

EUROPEAN JOURNAL OF PHYSICS

Tarih: 1/2016 Sayı: 1 Cilt: 37 Sayfa: 1-29 DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,ERYILMAZ ALİ,ERKOÇ ŞAKİR

Endeks:SCI-Expanded ISSN:0143-0807 doi:10.1088/0143-0807/37/1/015701

The place of learning quantum theory in physics teacher education Motivational elements arising from the context

Educational Sciences: Theory & Practice

Tarih: 8/2015 Sayı: 4 Cilt: 15 Sayfa: 1087-1101 DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER

Endeks:SSCI ISSN:1303-0485 doi:10.12738/estp.2015.4.2522

Website

Examination of the variation in students problem solving approaches due to the use of mathematical models in Doppler Effect

Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education

Tarih: 7/2015 Sayı: 3 Cilt: 30 Sayfa: 87-101 DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,ÖZCAN ÖZGÜR

Endeks:SSCI ISSN:1300-5340

Website

Investigation of the perceived causes of pre service physics teachers problems encountered in school experience

EUROPEAN JOURNAL OF PHYSICS EDUCATION

Tarih: 5/2015 Sayı: 1 Cilt: 16 Sayfa: 25-40 DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,DİDİŞ MAKBULE GÖZDE

Endeks:ERIC - Education Resources Information Center ISSN:1309-7202

Website

The analysis of analogy use in the teaching of introductory quantum theory

Chemistry Education Research and Practice

Tarih: 3/2015 Cilt: 16 Sayfa: 355-376 DİDİŞ NİLÜFER Atıf Sayısı: 1

Endeks:SSCI ISSN:1109-4028 doi:10.1039/c5rp00011d

Website

Investigating students mental models about the quantization of light energy and angular momentum

Physical Review Special Topics: Physics Education Research

Tarih: 11/2014 Sayı: 2 Cilt: 10 Sayfa: 1-28 DİDİŞ NİLÜFER,ERYILMAZ ALİ,ERKOÇ ŞAKİR Atıf Sayısı: 5

Endeks:SSCI ISSN:15549178 doi:10.1103/PhysRevSTPER.10.020127

Website

What do Pre-Service Physics Teachers Know and Think about Concept Mapping?

Eurasia Journal of Mathematics, Science Technology Education

Tarih: 4/2014 Sayı: 2 Cilt: 10 Sayfa: 77-87 Nilüfer Didiş, Özgür Özcan, Ali Azar

Endeks:SSCI ISSN:1305-8223 doi:10.12973/eurasia.2014.1031a

Website

Pre-service Physics Teachers’ Comprehension of QuantumMechanical Concepts

Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education

Tarih: 11/2010 Sayı: 4 Cilt: 6 Sayfa: 227-235 DİDİŞ NİLÜFER,ERYILMAZ ALİ,ERKOÇ ŞAKİR

Endeks:ERIC - Education Resources Information Center ISSN:1305-8223

Website

Pre service physics teachers beliefs about computer usage in physics lessons

Balkan Physics Letters Special Issue

Tarih: 2/2009 Sayı: 161040 Cilt: 16 Sayfa: 1-1 Özlem Oktay, Nilüfer Didiş, Özgür Özcan

Endeks:.

Website

Students comprehension of commutation relations in quantum mechanics

Balkan Physics Letters Special Issue

Tarih: 2/2009 Sayı: 161034 Cilt: 16 Sayfa: 1-1 Nilüfer Didiş, Özgür Özcan

Endeks:.

Website

Goals of pre service physics teachers about quantum mechanics course

Balkan Physics Letters Special Issue

Tarih: 2/2009 Sayı: 161033 Cilt: 16 Sayfa: 1-1 Nilüfer Didiş

Endeks:.

Website

History of science for science courses spin example from physics

Latin American Journal of Physics Education

Tarih: 1/2009 Sayı: 1 Cilt: 3 Sayfa: 9-12 Nilüfer Didiş, Şakir Erkoç

Endeks:Directory of Open Access Journals

Students conceptual difficulties in quantum mechanics potential well problems

Hacettepe University Journal of Education

Sayı: 36 Sayfa: 169-180 ÖZCAN ÖZGÜR,DİDİŞ NİLÜFER,TAŞAR MEHMET FATİH Atıf Sayısı: 7

Endeks:SSCI

Quantum physics from students perspective a qualitative study (Öğrencilerin Bakış Açısıyla Kuantum Fiziği: Nitel Çalışma)

Hacettepe University Journal of Education

Sayı: 34 Sayfa: 86-94 DİDİŞ NİLÜFER,ÖZCAN ÖZGÜR,ABAK MEHMET

Endeks:SSCI ISSN:1300-5340

Website

Uluslararası Bildiriler (46)

Sınıf Öğretmen Adaylarının Elektrik Konusundaki Kavram Haritalarının Kavramsal ve Metodolojik İncelenmesi

(Özet bildiri)

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES-UEBK) 25.04.2019 28.04.2019 Poster Tarhan Eylem,DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER Sayfa:1306-1306

Website

Kuantum Fiziği Öğretiminin Önemi ve Öğretim Yaklaşımları

(Tam metin bildiri)

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi 14.02.2019 17.02.2019 Poster DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER Sayfa:159-167

Website

Öğretmen adaylarının elektrik ve manyetizma konularına ilişkin öğrenmelerinin kavram haritalama yoluyla belirlenmesi

(Tam metin bildiri)

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi 14.02.2019 17.02.2019 Sözlü Sunum Aydın Şule,DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER Sayfa:67-73

Website

Sınıf öğretmenlerinin fen öğretimine ilişkin öz-yeterlik inançlarının çeşitli değişkenler ile incelenmesi.

(Tam metin bildiri)

5. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmaları Kongresi 11.07.2019 14.07.2019 Sözlü Sunum Döngelli Muharrem,DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER Sayfa:507-512

Website

Pre-service primary teachers’ knowledge elements to explain free fall

(Özet bildiri)

GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 Conference 01.07.2019 05.07.2019 Sözlü Sunum DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER Sayfa:559-560

Conceptual quantum physics for pre-service science teachers.

(Özet bildiri)

GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 Conference 01.07.2019 05.07.2019 Sözlü Sunum DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER Sayfa:395-396

Sınıf öğretmen adaylarının fen öğretimine ilişkin öz-yeterlik inançlarında rolü olan değişkenler

(Özet bildiri)

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2019). Kemer, Antalya. 16.10.2019 20.10.2019 Sözlü Sunum Tarhan Eylem,DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER Sayfa:321-322

Website

Peer collaboration in physics problem solving supported with a web-based electronic response system.

(Özet bildiri)

International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS) 02.05.2018 04.05.2018 Sözlü Sunum DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,LEE JIWON,MAZUR ERIC

Students’ construction of their knowledge of wave-particle duality.

(Özet bildiri)

9. Young Researcher Meeting (YRM) 10.07.2018 13.07.2018 Sözlü Sunum DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,MILLER KELLY,MAZUR ERIC

Importance of peer interaction in physics learning

(Özet bildiri)

International Journal of Arts & Sciences' Annual Multidisciplinary Conference 23.05.2016 27.05.2016 DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER

Analyzing Problem sets as a metacognitive tool in a team based learning environment

(Özet bildiri)

2nd World Conference on Physics Education 10.07.2016 15.07.2016 Mota Ana Rita,DİDİŞ KÖRHASAN NİLÜFER,Miller Kelly,Mazur Eric

Interaction of students mental models with instructional elements A physics course case

(Tam metin bildiri)

International Journal of Arts & Sciences' International Conference for Teaching andEducation, Vienna- Austria 19.04.2015 23.04.2015 DİDİŞ NİLÜFER,ERYILMAZ ALİ,ERKOÇ ŞAKİR

Identification of pre service physics teachers misconceptions on gravity concept A study with a 3 tier misconception Test

(Tam metin bildiri)

6th International Conference of the Balkan Physical Union, Istanbul- Turkey 22.08.2006 26.08.2006 KALTAKÇI DERYA,DİDİŞ NİLÜFER Cilt: 899 Sayfa:499-500 ISBN:978-0-7354-0404-5

Website

Examination of pre service science teachers use of astronomy terms

(Tam metin bildiri)

Communicating Astronomy with the Public, Warsaw-Poland 14.10.2013 18.10.2013 DİDİŞ NİLÜFER

Comparison of Turkish and American students attributions of success failure in modern physics

(Sözlü Bildiri)

World Conference on Physics Education, Istanbul- Turkey 01.07.2012 06.07.2012 Nilüfer Didiş, Edward F Redish Sayfa:177-177

Computer Assisted Education Pre service Teachers Ideas about Learning and Teaching Physics

(Tam metin bildiri)

The World Scientific and Engineering Academy and Society Conference (WSEAS), Venice- Italy 21.11.2008 23.11.2008 Ali Azar, Nilüfer Didiş, Özgür Özcan Sayfa:126-128

Modeling activities with prospective physics teachers

(Poster)

World Conference on Physics Education, Istanbul- Turkey 01.07.2012 06.07.2012 Nilüfer Didiş, Ufuk Yıldırım Sayfa:120-120

Students understanding and interpretations of mathematical models in quantum mechanics

(Poster)

International Conference on Physics Education (ICPE)-Building Careers with Physics, Marrakech- Morocco 11.11.2007 16.11.2007 Nilüfer Didiş, Ali Eryılmaz Sayfa:210-210

Hidden elements influencing the teacher candidates ideas about concept mapping

(Poster)

World Conference on Physics Education, Istanbul- Turkey 01.07.2012 06.07.2012 Özgür Özcan, Nilüfer Didiş Sayfa:140-140

Pre service teacher training Reasons behind the problems in practicum

(Poster)

American Association of Physics Teachers (AAPT 2010) Summer Meeting, Portland, OR 17.07.2010 23.07.2010 Makbule Gözde Didiş, Nilüfer Didiş Sayfa:73-73

How do students perceive the reasons for their success in a modern physics course

(Poster)

Physics Education Research Conference Portland, OR 21.07.2010 22.07.2010 Nilüfer Didiş, Edward F Redish

Website

Ethnographic research at a university physics lecture setting

(Sözlü Bildiri)

26. International Physics Congress, Bodrum- Turkey 24.09.2009 27.09.2009 Nilüfer Didiş, Ali Eryılmaz Sayfa:234-234

Investigation of the discrimination ways of pre service physics teachers quantum physics from classical physics

(Tam metin bildiri)

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme ve Sorunları Sempozyumu, Baku- Azerbaijan 12.05.2007 14.05.2007 Özgür Özcan, Nilüfer Didiş, Mehmet Abak Sayfa:630-634

Identification of the teacher views about difficulty levels of magnetism concepts

(Sözlü Bildiri)

International Conference on Physics Education (ICPE)- Building Careers with Physics, Marrakech- Morocco 11.11.2007 16.11.2007 Azar Ali,Didiş Nilüfer Sayfa:94-94

How do pre service physics teachers tend to use computers while teaching physics

(Sözlü Bildiri)

Multimedia in Physics Teaching and Learning, Madrid-Spain 11.09.2013 13.09.2013 Nilüfer Didiş, Özgür Özcan Sayfa:42-42

Students comprehension of fundamental concepts in quantum mechanics A Qualitative Study

(Sözlü Bildiri)

GIREP-EPEC Conference, Frontiers of Physics Education, Opatija- Croatia 26.08.2007 31.08.2007 Nilüfer Didiş, Ali Eryılmaz, Şakir Erkoç Sayfa:115-115

Students comprehension of commutation relations in quantum mechanics

(Sözlü Bildiri)

25. International Physics Congress, Bodrum- Turkey 25.08.2008 29.08.2008 Nilüfer Didiş, Özgür Özcan Sayfa:265-265

Near or far transfer and pre service teachers conceptions in gravity

(Sözlü Bildiri)

GIREP-EPEC Conference, Frontiers of Physics Education, Opatija- Croatia 26.08.2007 31.08.2007 Derya Kaltakçı, Nilüfer Didiş Sayfa:116-116

Self regulated learning of physics A modeling example

(Poster)

GIREP-EPEC Conference, Frontiers of Physics Education, Opatija- Croatia 26.08.2007 31.08.2007 Nilüfer Didiş Sayfa:175-175

Pre service physics teachers attributions about successing quantum mechanics

(Sözlü Bildiri)

International Conference on Physics Education (ICPE)- Building Careers with Physics, Marrakech- Morocco 11.11.2007 16.11.2007 Nilüfer Didiş, Özgür Özcan Sayfa:110-110

What are the students mathematical and conceptual difficulties in potential well problems in quantum mechanics

(Sözlü Bildiri)

International Conference on Physics Education (ICPE)- Building Careers with Physics, Marrakech- Morocco 11.11.2007 16.11.2007 Özgür Özcan, Nilüfer Didiş Sayfa:159-159

Students understanding of scientific models A modern physics course case

(Poster)

The European Conference on Educational Research (ECER), Helsinki- Finland 25.08.2010 27.08.2010 Nilüfer Didiş, Ali Eryılmaz

Goals of pre service physics teachers about quantum mechanics course

(Sözlü Bildiri)

25. International Physics Congress, Bodrum- Turkey 25.08.2008 29.08.2008 Nilüfer Didiş Sayfa:266-266

Pre service physics teachers beliefs about computer usage in physics lessons

(Sözlü Bildiri)

25. International Physics Congress, Bodrum- Turkey 25.08.2008 29.08.2008 Özlem Oktay, Nilüfer Didiş, Özgür Özcan Sayfa:277-277

Students mental models about the quantization of physical observables

(Sözlü Bildiri)

GIREP- MPTL Conference, Palermo-Italy 07.07.2014 12.07.2014 DİDİŞ NİLÜFER,ERYILMAZ ALİ,ERKOÇ ŞAKİR Sayfa:193-194

How do pre service physics teachers explain force interactions in different systems

(Poster)

GIREP- MPTL Conference, Palermo-Italy 07.07.2014 12.07.2014 DİDİŞ NİLÜFER,AZAR ALİ,ÖZCAN ÖZGÜR Sayfa:295-296

Students use of mathematical models to explain physical phenomena

(Sözlü Bildiri)

International Journal of Arts & Sciences Annual Multidisciplinary Conference, Las Vegas, NV, USA 17.03.2014 20.03.2014 DİDİŞ NİLÜFER

Physics teaching by concept mapping

(Sözlü Bildiri)

American Association of Physics Teachers (AAPT 2010) Winter Meeting, Washington DC 13.02.2010 17.02.2010 Nilüfer Didiş, Ali Azar Sayfa:114-114

A modeling activity in a physics laboratory

(Sözlü Bildiri)

26. International Physics Congress, Bodrum- Turkey 24.09.2009 27.09.2009 Ufuk Yıldırım, Nilüfer Didiş, Özlem Oktay Sayfa:256-256

A proposal for the analysis of three tier misconception tests

(Sözlü Bildiri)

25. International Physics Congress, Bodrum- Turkey 25.08.2008 29.08.2008 Nilüfer Didiş, Derya Kaltakçı Sayfa:264-264

Using mathematical models of gravity concept

(Poster)

GIREP-EPEC Conference, Frontiers of Physics Education, Opatija- Croatia 26.08.2007 31.08.2007 Nilüfer Didiş, Derya Kaltakçı Sayfa:136-136

History of spin concept in physics For bounded and free electrons

(Poster)

GIREP-EPEC Conference, Frontiers of Physics Education, Opatija- Croatia 26.08.2007 31.08.2007 Nilüfer Didiş, Şakir Erkoç Sayfa:174-174

11th grade high school students attitude towards physics laboratories

(Poster)

International Conference on Physics Education (ICPE)- Building Careers with Physics, Marrakech- Morocco 11.11.2007 16.11.2007 Nilüfer Didiş Sayfa:209-209

Learning in a physics laboratory Student attitudes

(Poster)

American Association of Physics Teachers (AAPT 2010) Winter Meeting, Washington DC 13.02.2010 17.02.2010 Nilüfer Didiş, Ali Azar Sayfa:97-97

A phenomenographic study How could university students describe quantum physics

(Poster)

GIREP-EPEC Conference, Frontiers of Physics Education, Opatija- Croatia 26.08.2007 31.08.2007 Nilüfer Didiş, Özgür Özcan Sayfa:138-138

Pre service physics teachers opinions about physics software

(Poster)

GIREP-EPEC-PHEC 2009 International Conference, Leicester- UK 17.08.2009 21.08.2009 Nilüfer Didiş, Özlem Oktay, Özgür Özcan Sayfa:105-106

Ulusal Bildiriler (4)

Modern fizikte kullanılan modeller Öğrenci görüşü

(Poster)

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir- Türkiye 23.09.2010 25.09.2010 Didiş Nilüfer,Redish Edward Frederick Sayfa:198-198

Ders kitapları öğrencilerin zihinsel modelleri ile nasıletkileşir Bir modern fizik dersi durumu

(Poster)

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara- Turkey 10.09.2015 12.09.2015 DİDİŞ NİLÜFER,ERYILMAZ ALİ,ERKOÇ ŞAKİR Sayfa:258-258

Fizik öğretmenliği son sınıf öğrencilerinin farklı ortamlar için yerçekimi kavramını yorumlayabilmeleri

(Tam metin bildiri)

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara- Türkiye 07.09.2006 09.09.2006 Derya Kaltakçı, Nilüfer Didiş Cilt: 2 Sayfa:946-950

Fizik öğretmenliği öğrencilerinin yerçekimi kavramına ilişkin durumları açıklarken matematiksel modelleri yorumlayabilmeleri

(Tam metin bildiri)

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara- Türkiye 07.09.2006 09.09.2006 Nilüfer Didiş, Derya Kaltakçı Cilt: 2 Sayfa:926-930

Akademik Görevler

DOÇENT

2017

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ / FİZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

YARDIMCI DOÇENT

2015

Harvard University

John A. Paulson School of Engineering and Applied Sciences

Prof. Dr. Eric Mazur Danışmanlığında / Fizik Eğitimi Araştırma Grubu (Mazur Group)

YARDIMCI DOÇENT

2012

BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ / SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

2010-2010

University of Maryland, College Park

Prof. Dr. Edward Redish Danışmanlığında

Fizik Bölümü / Fizik Eğitimi Araştırma Grubu

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

2005-2012

ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ

MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ / FİZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

İdari Görevler

Anabilim Dalı Başkanı

2018

ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ / EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Erasmus Koordinatörü

2014

BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ / EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Dersler - Doktora
Dersler - Yüksek Lisans

(Yüksek Lisans)

FEN BİLİMLERİNDE FİZİK EĞİTİMİ

(Yüksek Lisans)

FBO799 Yüksek Lisans Tezi

(Yüksek Lisans)

FBO799 YÜKSEK LİSANS TEZİ

(Yüksek Lisans)

FBO799 YÜKSEK LİSANS TEZ ÇALIŞMASI

(Yüksek Lisans)

FBO798: YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALANI

(Yüksek Lisans)

FBO798 YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALANI

(Yüksek Lisans)

FBO797 YÜKSEK LİSANS SEMİNER

(Yüksek Lisans)

FBO716 Fen Bilimlerinde Fizik Eğitimi

(Yüksek Lisans)

FBO716 FEN BİLİMLERİNDE FİZİK EĞİTİMİ

(Yüksek Lisans)

FBO703 FEN EĞİTİMİNDE GÜNCEL LİTERATÜRÜN ELEŞTİREL BAKIŞLA İNCELENMESİ

(Yüksek Lisans)

FBO 798 YÜKSEK LİSANS UZMANLIK ALANI

Dersler - Lisans

(Lisans)

ZEO472 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

(Lisans)

ZEO372 OKUL DENEYİMİ VE KAYNAŞTIRMA

(Lisans)

SNO472 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II

(Lisans)

SNO471 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I

(Lisans)

SNO426 KAVRAMSAL FEN

(Lisans)

SNO418 GÜNCEL FEN UYGULAMALRI

(Lisans)

SNO418 GÜNCEL FEN UYGULAMALARI

(Lisans)

SNO412 İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YENİ YAKLAŞIMLAR (2. ÖĞR.)

(Lisans)

SNO412 İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YENİ YAKLAŞIMLAR

(Lisans)

SNO405 TRAFİK VE İLKYARDIM

(Lisans)

SNO372 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

(Lisans)

SNO371 ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

(Lisans)

SNO342 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (2. ÖĞR.)

(Lisans)

SNO342 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

(Lisans)

SNO242 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

(Lisans)

SNO210 FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVARI UYGULAMALARI II

(Lisans)

SNO210 FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI II

(Lisans)

SNO209 FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVARI UYGULAMALARI I

(Lisans)

SNO209 FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUVAR UYGULAMALARI I

(Lisans)

SNO203 GENEL FİZİK

(Lisans)

SN0472 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II

(Lisans)

IMO448 ASTRONOMİ

(Lisans)

IMI448 ASTRONOMİ

(Lisans)

FBO414 KUANTUM FİZİĞİ

(Lisans)

FBO402 ASTRONOMİ

(Lisans)

FBO402 ASTRONOMI

(Lisans)

FBO256 TEMEL BİLGİTEKNOLOJİSİ

(Lisans)

FBO256 TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİSİ

(Lisans)

FBO104 GENEL FİZİK LABORATUVARI II

(Lisans)

FBO102 GENEL FİZİK II

(Lisans)

FBE205 FİZİK 3

(Lisans)

ERS165 APPLIED BEHAVIOR ANALYSIS

(Lisans)

ERS161 SPECIAL EDUCATION

(Lisans)

DAO441 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

Projeler (3)

...

TÜBA 17 (Devam Ediyor) 01.12.2017

ÖĞRENCİLERİN FİZİKTE ZİHİNSEL MODELLERİNE KÜLTÜRÜN ETKİSİNİN İNCELENMESİ

Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 14 (Tamamlandı) 22.11.2013 - 22.01.2015

ÖĞRETMEN ADAYLARININ NEWTON MEKANİĞİ KONULARINDAKİ BİLİŞSEL YAPILARININ ARAŞTIRILMASI

BAP 6 (Tamamlandı)

Ödüller (8)

GENÇ BİLİM İNSANI (BAGEP)

Tarih: 2020
(BİLİM AKADEMİSİ)
(Mesleki Dernekler)

ÜSTÜN BAŞARILI GENÇ BİLİM İNSANI

Tarih: 2017
(TÜRKİYE BİLİMLER AKADEMİSİ (TÜBA))
(Kamu)

YAYIN TEŞVİK

Tarih: 2016
(TÜBİTAK)
(Diğer)

YAYIN TEŞVİK

Tarih: 2015
(TÜBİTAK)
(Diğer)

YAYIN TEŞVİK

Tarih: 2015
(TÜBİTAK)
(Diğer)

YAYIN TEŞVİK

Tarih: 2015
(TÜBİTAK)
(Diğer)

YAYIN TEŞVİK

Tarih: 2009
(TÜBİTAK)
(Diğer)

YAYIN TEŞVİK

Tarih: 2008
(TÜBİTAK)
(Diğer)
Üniversite Dışı Deneyimler