ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

İsim:

ESMA NUR GÖZÜTOK

e-Posta:

enur.karamese

Telefon:

3233872

Fax:

Yök Akademik Sayfa:

Görüntüle

Çalışma Alanları:

Bilim Alanı : Eğitim Bilimleri

Temel Alanı : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Anahtar Kelimeler :

Eğitim Programları ve Öğretim

None

Öğrenim Bilgileri

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ

Kayıt Tarihi : 31/08/2009 - Bitiş Tarihi 20/06/2013

EĞİTİM FAKÜLTESİ / İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ

BARTIN ÜNİVERSİTESİ

Kayıt Tarihi : 12/09/2013 - Bitiş Tarihi 17/02/2016

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Kayıt Tarihi : 10/08/2016 - Bitiş Tarihi 10/02/2023

LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ / EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM

Uluslararası Makaleler (7)

Investigation of Students’xx Poor Reading Habits and Lateness To School Behavior: Nominal Group Technique and Root Cause Analysis

International Journal of Eurasian Education and Culture

Tarih: 10/2019 Sayı: 7 Cilt: 4 Sayfa: 298- TURAN SELÇUK,ÖZDEMİR NEDİM,KARAMEŞE ESMA NUR

Endeks:Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List ISSN:2602-4047

Website

Prospective social studies teachers’ perceptions on the concept of ”citizen(ship)”

International Journal of Eurasia Social Sciences

Tarih: 12/2018 Sayı: 4 Cilt: 9 Sayfa: 2051- KAYAALP FATİH,KARAMEŞE ESMA NUR,KARADENİZ OĞUZHAN

Endeks:TR DİZİN ISSN:2146-1961

Website

Öğretmen Adaylarının Çalışma Becerilerine Yönelik Algılarının İncelenmesi (Ereğli Eğitim Fakültesi Örneği)

Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi

Tarih: 12/2018 Sayı: 2 Cilt: 6 Sayfa: 303- ÇOLAKOĞLU ÖZGÜR MURAT,KARAMEŞE ESMA NUR

Endeks:Index Copernicus ISSN:2148-2888

Website

The Effects of Prospective Teacher-LecturerRapport on Prospective Teachers’ Attitudesand Self-Efficacy Beliefs towards TeachingProfession

International Journal of Psycho-Educational Sciences

Tarih: 4/2018 Sayı: 1 Cilt: 7 Sayfa: 41- ARSLAN ALİ,KARAMEŞE ESMA NUR

Endeks:SCOPUS ISSN:2325-775X

Website

Perceived Instrumenality Of Eduational Sciences Courses By Prospeciıve Teachers

Turkish Online Journal of Educational Technology

Tarih: 12/2016 Sayı: None Cilt: None Sayfa: 199- ARSLAN ALİ,SICAK ALİ,AKDEMİR ELİF,KARAMEŞE ESMA NUR

Endeks:Journals Indexed in Eric ISSN:2146-7242

Website

The Investigation Of Relationship Between Teacher Candidates Goal Orientations And Epistemological Beliefs

The Turkish Online Journal of Educational Technology

Tarih: 8/2015 Sayı: None Cilt: None Sayfa: 652- ARSLAN ALİ,AKDEMİR ELİF,KARAMEŞE ESMA NUR

Endeks:ERIC ISSN:2146-7242

Website

Descriptive analysis of researches on curriculum development in education

Procedia - Social and Behavioral Sciences

Tarih: 4/2015 Sayı: None Cilt: None Sayfa: 3199- AKDEMİR ELİF,KARAMEŞE ESMA NUR,ARSLAN ALİ

Endeks:Elsevier ISSN:None doi:10.1016/j.sbspro.2015.01.1062

Website

Ulusal Makaleler (1)

Türkiye’de sosyal bilgiler eğitimi kapsamında hazırlanan “Vatandaşlık” konulu lisansüstü tezlerdeki eğilimler

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Tarih: 4/2020 Sayı: 1 Cilt: 21 Sayfa: 744- KAYAALP FATİH, KARAMEŞE ESMA NUR

Endeks:TR DİZİN ISSN:2147-1037 doi:10.29299/kefad.2020.21.01.020

Website

Uluslararası Bildiriler (12)

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Vatandaş(lık) Kavramına İlişkin Algıları: Bir Metafor Analizi

(Özet bildiri)

2. Uluslararası Avrasya Sosyal Blimler Kongresi 2018-04-04 2018-04-07 Sözlü Sunum KAYAALP FATİH,KARAMEŞE ESMA NUR,KARADENİZ OĞUZHAN ISBN:978-605-68062-3-0 Basım Tarihi : 04.06.2018

Sosyal Bilgiler Dersi Yeni Öğretim Programı Kazanımlarının Yapılandırmacı Öğrenme Kuramı İlkelerine göre Değerlendirilmesi

(Özet bildiri)

2.Uluslararası Avrasya Sosyal Blimler Kongresi 2018-04-04 2018-04-07 Sözlü Sunum KARADENİZ OĞUZHAN,KARAMEŞE ESMA NUR,KAYAALP FATİH ISBN:978-605-68062-3-0978-605-68062-3-0 Basım Tarihi : 04.06.2018

Üniversite Öğrencilerinin Dil Öğrenme Motivasyonlarının Yordayıcıları Olarak Özyeterlik İnancı ve Dil Öğrenme Stratejileri

(Özet bildiri)

2. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi 2018-04-04 2018-04-07 Sözlü Sunum KARAMEŞE ESMA NUR ISBN:978-605-68062-3-0 Basım Tarihi : 04.06.2018

Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kültür Fuarları

(Özet bildiri)

V. Uluslararası Tarih Eğitimi Kongresi 2018-05-10 2018-05-12 Sözlü Sunum KARADENİZ OĞUZHAN,KARAMEŞE ESMA NUR Basım Tarihi : 08.05.2018

Website

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagoji Yaklaşımları ile Demokratik Tutuları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi

(Özet bildiri)

ICPESS 2017 2017-05-19 2017-05-22 Sözlü Sunum KAPLAN GAMZE,KARAMEŞE ESMA NUR,BAŞOĞLU NURAN Basım Tarihi : 10.05.2017

Öğretmen Adaylarının Eğitsel Değerlerinin Belirlenmesi

(Özet bildiri)

ICPESS 2017 2017-05-19 2017-05-22 Sözlü Sunum KAPLAN GAMZE,KARAMEŞE ESMA NUR,BAŞOĞLU NURAN Basım Tarihi : 10.05.2017

Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Vatanseverlik Değerinin Türk Düşünce Dünyasındaki İdeolojik Seyri

(Özet bildiri)

Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi 2017 2017-04-06 2017-04-08 Sözlü Sunum KARADENİZ OĞUZHAN,ÖNTAŞ TURĞAY,KARAMEŞE ESMA NUR Basım Tarihi : 08.04.2017

Perceived Instrumenality Of Eduational Sciences Courses By Prospective Teachers

(Tam metin bildiri)

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016) 2016-07-13 Sözlü Sunum ARSLAN ALİ, Sıcak Ali, AKDEMİR ELİF, GÖZÜTOK ESMA NUR Cilt: 3 Sayfa:658- ISBN:2146-7358 Basım Tarihi : 04.12.2016

Website

The Investigation Of Relationship Between Teacher Candidates Goal Orientations And Epistemological Beliefs

(Tam metin bildiri)

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2015) 2015-06-10 2015-10-12 Sözlü Sunum ARSLAN ALİ, AKDEMİR ELİF, GÖZÜTOK ESMA NUR Sayı: 4 Cilt: 4 Sayfa:90- Basım Tarihi : 30.07.2015

Website

Descriptive analysis of researches on curriculum development ineducation

(Tam metin bildiri)

International Conference on New Horizons in Education 2014-06-25 2014-06-27 Sözlü Sunum AKDEMİR ELİF,KARAMEŞE ESMA NUR,ARSLAN ALİ Cilt: 174 Sayfa:3199- Basım Tarihi : 01.02.2015

Descriptive Analysis of Researches on Curriculum Development in Education

(Sözlü Bildiri)

International Conference on New Horizons in Education 2014-06-25 2014-06-27 AKDEMİR ELİF,KARAMEŞE ESMA NUR,ARSLAN ALİ

Examination of Primary School Curriculum of Turkey and Bosnia Herzegovina in Terms of Peace Education

(Sözlü Bildiri)

International Congress on Turkey and The Balkans 2015-05-15 2015-05-17 KARAMEŞE ESMA NUR

Kitaplar (3)

Determination of Prospective Teachers’xx Pedagogical Values

(Bilimsel Kitap)

Basım Sayısı::(1) Yayınevi:: Cambridge Scholars Publishing ISBN: 1-5275-0850-1 Tarih: 2018

Cutting-Edge Topics and Approaches in Education and Applied Linguistics

(Bilimsel Kitap)

Bölüm Adı: An Investigation of the Relationship between Critical Pedagogy Approaches and Democratic Attitudes of Prospective Teachers Editör: Cihat Atar Basım Sayısı::(1) Sayfa::87 103 Yayınevi:: Cambridge Scholars Publishing ISBN: 978-1-5275-0804-0 Tarih: 2018

An Overwiew of Technology, Guidance and Leadership in Terms of Education

(Bilimsel Kitap)

Bölüm Adı: Determination of Prospective Teachers’ Pedagogical Values Editör: Hakkı Bağcı Basım Sayısı::(1) Sayfa::45 58 Yayınevi:: Cambridge Scholars Publishing ISBN: 1-5275-0850-1 Tarih: 2018

Projeler (2)

Investigation of Some Variables Related to School and Student Levels Affecting Turkish, Mathematics and Science Course Success of Secondary School 7th and 8th Grade Students and Developing Policy Suggestions (7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe, Matematik ve Fen Dersi Başarısını Etkileyen Okul ve Öğrenci Düzeyine İlişkin Bazı Değişkenlerin İncelenmesi ve Politika Önerilerinin Geliştirilmesi)

Proje Türü : (-Tübitak 1003)

Proje Durumu : (Tamamlandı)

Başlangıç Tarihi : 2018-06-01

Bitiş Tarihi : 2021-09-01

Eğitim Progrmları ve Öğretim Alanında Yapılan Çalışmaların Betimsel Analizi

Proje Türü : (BAP)

Proje Durumu : (Tamamlandı)